Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN kolejny raz zwiększa wsparcie finansowe dla Wisły Płock

PKN ORLEN zwiększa zaangażowanie finansowe dla Wisły Płock w nadchodzącym sezonie LOTTO Ekstraklasy 2018/2019. Spółka będzie także Sponsorem Strategicznym Klubu.

Zgodnie z nową umową Wiślacy otrzymają wzrost sumy gwarantowanej, a także dodatkowe premie za osiągane wyniki. Oznacza to znaczny wzrost środków ze strony płockiego Koncernu na rzecz lokalnego klubu piłkarskiego w stosunku do poprzednich sezonów.

Maksymalną kwotę dofinansowania wynikającą z umowy, Wisła Płock otrzyma osiągając poszczególne cele. Dotyczą one określonego miejsca w sezonie zasadniczym, frekwencji kibiców na stadionie przy ul. Łukasiewicza oraz zdobycia Pucharu Polski. Sponsor zakłada także możliwość wypłacenia poza umową dodatkowych premii dla sztabu i zawodników w przypadku zdobycia przez niebiesko-biało-niebieskich tytułu Mistrza Polski.
Decyzja Koncernu jest wyrazem społecznego zaangażowania w potrzeby lokalnej społeczności oraz odpowiedzią na oczekiwania kibiców płockiego Klubu.

– “Postąpiliśmy zgodnie z wcześniejszymi założeniami. Zweryfikowaliśmy przebieg dotychczasowej współpracy i nasze wymagania. Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu umowy z Klubem oraz zwiększeniu finansowania na jego dalszy rozwój. Chciałabym podziękować całemu sztabowi szkoleniowemu oraz każdemu z zawodników za to, że przynoszą dumę naszemu miastu” – podkreśliła Wioletta Kulpa, kierownik Działu Sponsoringu Społecznego i CSR w PKN ORLEN, po podpisaniu listu intencyjnego dotyczącego dalszej współpracy. – PKN ORLEN z dumą wspiera lokalne projekty służące mieszkańcom Płocka, w tym z zakresu sponsoringu sportu. Jako partner, jesteśmy obecni zarówno w sporcie młodzieżowym, amatorskim, jak i zawodowym” – dodaje Wioletta Kulpa.

– “Podpisanie kolejnej umowy z PKN ORLEN wywołuje niemałe emocje. Dla nas jako klubu to duży powód do dumy, że największa firma w naszym kraju jest głównym sponsorem Wisły Płock. Także dzięki wsparciu Koncernu przez ostatnie dwa lata wykonaliśmy duży postęp i to nie tylko pod względem sportowym. Dlatego też cieszę się, że PKN ORLEN docenia dotychczasową współpracę z klubem. Korzystając z okazji w imieniu pracowników naszego klubu oraz wszystkich sympatyków Nafciarzy serdecznie dziękuję władzom Koncernu i osobom, które miały swój udział w tym, że PKN ORLEN nadal będzie grał z Wisłą Płock” – dodał Jacek Kruszewski, Prezes Zarządu WISŁA PŁOCK S.A.

Najnowsze

test

...

Całość ›

Rehasport Clinic Partnerem reprezentacji Polski Amp Futbol

Klinika Rehasport została oficjalnym partnerem ortopedycznym reprezentacji Polski Amp Futbol! – "To dla nas wspaniała wiadomość, bo ...

Całość ›

Hummel pozostaje partnerem GKS-u Tychy

Na koszulkach są już obecni od ponad trzech lat i nadal będą współpracować z GKS Tychy Hummel przez kolejny rok będzie dostawcą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›