Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN dalej sponsorem płockich drużyn

PKN ORLEN pozostaje Sponsorem Generalnym SPR Wisły Płock na sezon 2021/2024 oraz Sponsorem Strategicznym Wisły Płock na sezon 2021/2022. Wsparcie dwóch drużyn: piłki ręcznej i nożnej to wyraz przywiązania Koncernu do Płocka i regionu oraz zrozumienia potrzeb lokalnej społeczności.

„Płock był, jest i zawsze będzie dla nas priorytetowy. Dlatego wsłuchujemy się w głos mieszkańców i wspieramy ważne inicjatywy, które są dla nich ważne. Będziemy kontynuować współpracę z klubami piłki ręcznej i nożnej Wisły Płock, które wrosły w historię miasta. Chcemy być częścią tych drużyn i stwarzać im jak najlepsze warunki do pracy i osiągania sukcesów sportowych” – powiedział Daniel Obajtek Prezes Zarządu PKN ORLEN. „Podpisanie umów z płockimi klubami to kolejne z licznych działań prowadzonych przez Koncern. Tylko w 2020 r. PKN ORLEN na działania sponsoringowe i darowizny przekazał łącznie prawie 17 mln złotych dla Płocka. To dwa razy więcej niż w roku 2015” – dodał.

Współpraca z drużyną piłki ręcznej SPR Wisłą Płock została wydłużona o jeden sezon w stosunku do poprzedniego kontraktu i będzie obowiązywała od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2024 r. Drużyna płockich szczypiornistów, obecni Wicemistrzowie Polski będą dalej występować pod nazwą ORLEN Wisła Płock. Logo sponsora generalnego znajdzie się m.in. na wszystkich strojach zawodników, materiałach prasowych i marketingowych oraz w przestrzeni hali sportowej ORLEN Arena, gdzie drużyna piłki ręcznej rozgrywa mecze w roli gospodarza.

„Bardzo dziękuję PKN ORLEN za zawarcie z nami kolejnej umowy sponsoringowej. To bardzo ważne dla budowy stabilności naszego budżetu i realizacji klubowej strategii rozwoju. Perspektywa współpracy do 2024 r. pozwoli nam skupić się na osiąganiu wyników sportowych na najwyższym poziomie krajowym, ale również w Europie” – powiedział Robert Czwartek, Prezes SPR Wisły Płock.

Sponsoring drużyny piłki nożnej – Klubu Wisła Płock został przedłużony o kolejny sezon. Umowa obowiązuje od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 r. W stosunku do ubiegłego kontraktu zwiększona została wysokość premii za osiągane wyniki sportowe, co powinno zmotywować Nafciarzy do lepszej gry na boisku. Promocja marki ORLEN na koszulkach zawodników oraz w przestrzeni nowo budowanego stadionu będzie miała miejsce podczas wszystkich meczów w nowym sezonie PKO Bank Polski Ekstraklasy, który rusza już 23 lipca.

– „Fakt, że PKN ORLEN po raz kolejny zdecydował się na wsparcie drużyny Wisły Płock to powód do dumy zarówno dla nas, jak i kibiców naszego klubu. Na pewno da nam to poczucie stabilizacji i pozwoli nadal rozwijać się na wielu płaszczyznach. Dzięki temu, że tak rozpoznawalna marka pozostanie naszym sponsorem strategicznym w sezonie piłkarskim 2021/2022 będziemy mogli być spokojni o realizację założonych celów. Jednocześnie jest to też duże wyzwanie, któremu postaramy się sprostać” – mówi Tomasz Marzec, Prezes Wisły Płock.

PKN ORLEN szczególnie angażuje się w działania sponsoringowe w Płocku i okolicznych gminach. Dla miasta Płock funkcjonowanie zakładu to tysiące miejsc pracy, ale również ogromne wpływy do budżetu miasta. Blisko ¼ budżetu to wpływy z podatków z prowadzonej działalności PKN ORLEN – tylko w 2020 roku było to ponad 230 mln złotych. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Koncern angażuje się w szereg działań skierowanych do lokalnej społeczności, które organizuje z własnej inicjatywy wspólnie z lokalnymi partnerami. Są to na przykład bezpłatne lekcje pływania, strzeżone kąpielisko w Grabinie koło Płocka, bezpłatne półkolonie dla 500 płockich dzieci, Płockie Ogrody Światła czy blisko 3700 paczek wigilijnych, które trafiły do płockich seniorów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›