Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Organizatorzy Igrzysk w Tokio zaprezentowali medale

Organizatorzy Igrzysk Olimpijskich w Tokio zaprezentowali nowe medale, mają one nawiązywać do światła, blasku a także różnorodności oraz energii. 

Medale przypominają szorstkie kamienie, które zostały wypolerowane i które teraz lśnią, a ich motywem jest „światło” i „blask”. Medale zbierają i odbijają niezliczone wzory światła, symbolizujące energię sportowców i tych, którzy je wspierają, ich projekt ma symbolizować różnorodność i reprezentować świat, w którym honorowani są ludzie rywalizujący w sporcie i ciężko pracujący. Blask odbić medali oznacza ciepły blask przyjaźni przedstawiony przez ludzi na całym świecie trzymających się za ręce.

Żeby wybrać wzór medalu na Igrzyska w Tokio 2020 odbył się otwarty konkurs dla profesjonalnych projektantów i studentów designu, który przyciągnął ponad 400 zgłoszeń.

Najnowsze

Fortuna Sponsorem Głównym koszykarskiej Legii Warszawa

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie została Sponsorem Głównym Sekcji Koszykówki Legii Warszawa Umowa została podpisana na trzy ...

Całość ›

Foot Truck rusza w trasę po miastach PKO Bank Polski Ekstraklasy

Youtubowy kanał „Foot Truck” będzie przybliżał kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy Kanał prowadzony przez ...

Całość ›

Bayer Leverkusen nadal z Barmenia

Bayer Leverkusen ogłosił przedłużenie o cztery lata umowy sponsoringowej z firmą ubezpieczeniową Barmenia, której logotyp znajdzie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Fortuna Sponsorem Głównym koszykarskiej Legii Warszawa.
#sponsoringsport #legiawarszawa #koszykowka https://t.co/0OL2wmiCpj

Foot Truck rusza w trasę po miastach PKO Bank Polski Ekstraklasy.
#sponsoringsport #pkoekstraklasa #pilkanozna https://t.co/sHFLTkRjso