Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oppo partnerem Wimbledonu

Firma Oppo, producent telefonów z Chin nawiązał współracę z organizatorem Wimbledonu – All England Lawn Tennis Club (AELTC), stając się sponsorem wydarzenia.

Firma OPPO została oficjalnym partnerem klubu All England Lawn Tennis Club (AELTC), a co za tym idzie – najstarszego turnieju tenisowego na świecie, Wimbledon. Po raz pierwszy w historii tych prestiżowych rozgrywek, wśród sponsorów pojawia się producent smartfonów, i po raz pierwszy – firma z Azji.

OPPO, jeden z czołowych producentów smartfonów na świecie, ma doświadczenie we współpracy z dużymi instytucjami sportowymi. Marka angażowała się już w działania z klubem FC Barcelona oraz Międzynarodową Radą Krykieta ICC (International Cricket Council). Pięcioletnia umowa, która wejdzie w życie wraz z rozpoczęciem turnieju Wimbledon 2019, pozwoli wkroczyć firmie także w emocjonujący świat tenisa.

Idąc za motto Wimbledonu „In Pursuit of Greatness”, przede wszystkim postawiono na wykorzystanie smartfonów OPPO podczas turniejów. Flagowy model Find X oraz najnowszy smartfon Reno, posłużą do pokazania piękna Wimbledonu. W oficjalnej galerii zdjęć OPPO Wimbledon zaprezentowane zostaną najlepsze fotografie wykonane smartfonami OPPO podczas turnieju. Ponadto, producent uhonoruje nagrodą OPPO Breakthrough Award młodych graczy, którzy szczególnie wyróżnią się podczas rozgrywek na kortach Wimbledonu.

Co więcej, OPPO będzie wspierać i promować propagowaną przez klub AELTC ideę kortów trawiastych. Celem działań jest ułatwianie młodym zawodnikom dostępu do rozgrywek odbywających się na nawierzchni trawiastej. Treningi na odpowiednich kortach, pozwolą młodym talentom rozwijać swoje umiejętności, by u szczytu kariery mogli sięgnąć po mistrzostwo Wimbledonu.

Brian Shen, wiceprezes firmy OPPO skomentował: „Bardzo cieszymy się, że zostaliśmy pierwszym azjatyckim partnerem turnieju Wimbledon. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz design produktów. Jesteśmy przekonani, że takie partnerstwo umocni naszą pozycję na rynku europejskim, a także pozwoli poszerzyć komunikację globalną”.

– „Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów turnieju i z niecierpliwością czekamy na chwilę, gdy smartfony OPPO pokażą całemu światu piękno rozgrywek na kortach Wimbledonu” – powiedział Mick Desmond, dyrektor ds. handlowych i medialnych klubu AELTC.

Symbolicznym momentem rozpoczęcia współpracy była ceremonia podpisania umowy w klubie tenisowym All England Club, w której wzięli udział: Brian Shen, wiceprezes firmy OPPO, Tim Henman, członek zarządu klubu AELTC i Mick Desmond, dyrektor ds. handlowych i medialnych klubu AELTC.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›