Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oppo partnerem Wimbledonu

Firma Oppo, producent telefonów z Chin nawiązał współracę z organizatorem Wimbledonu – All England Lawn Tennis Club (AELTC), stając się sponsorem wydarzenia.

Firma OPPO została oficjalnym partnerem klubu All England Lawn Tennis Club (AELTC), a co za tym idzie – najstarszego turnieju tenisowego na świecie, Wimbledon. Po raz pierwszy w historii tych prestiżowych rozgrywek, wśród sponsorów pojawia się producent smartfonów, i po raz pierwszy – firma z Azji.

OPPO, jeden z czołowych producentów smartfonów na świecie, ma doświadczenie we współpracy z dużymi instytucjami sportowymi. Marka angażowała się już w działania z klubem FC Barcelona oraz Międzynarodową Radą Krykieta ICC (International Cricket Council). Pięcioletnia umowa, która wejdzie w życie wraz z rozpoczęciem turnieju Wimbledon 2019, pozwoli wkroczyć firmie także w emocjonujący świat tenisa.

Idąc za motto Wimbledonu „In Pursuit of Greatness”, przede wszystkim postawiono na wykorzystanie smartfonów OPPO podczas turniejów. Flagowy model Find X oraz najnowszy smartfon Reno, posłużą do pokazania piękna Wimbledonu. W oficjalnej galerii zdjęć OPPO Wimbledon zaprezentowane zostaną najlepsze fotografie wykonane smartfonami OPPO podczas turnieju. Ponadto, producent uhonoruje nagrodą OPPO Breakthrough Award młodych graczy, którzy szczególnie wyróżnią się podczas rozgrywek na kortach Wimbledonu.

Co więcej, OPPO będzie wspierać i promować propagowaną przez klub AELTC ideę kortów trawiastych. Celem działań jest ułatwianie młodym zawodnikom dostępu do rozgrywek odbywających się na nawierzchni trawiastej. Treningi na odpowiednich kortach, pozwolą młodym talentom rozwijać swoje umiejętności, by u szczytu kariery mogli sięgnąć po mistrzostwo Wimbledonu.

Brian Shen, wiceprezes firmy OPPO skomentował: „Bardzo cieszymy się, że zostaliśmy pierwszym azjatyckim partnerem turnieju Wimbledon. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz design produktów. Jesteśmy przekonani, że takie partnerstwo umocni naszą pozycję na rynku europejskim, a także pozwoli poszerzyć komunikację globalną”.

– „Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów turnieju i z niecierpliwością czekamy na chwilę, gdy smartfony OPPO pokażą całemu światu piękno rozgrywek na kortach Wimbledonu” – powiedział Mick Desmond, dyrektor ds. handlowych i medialnych klubu AELTC.

Symbolicznym momentem rozpoczęcia współpracy była ceremonia podpisania umowy w klubie tenisowym All England Club, w której wzięli udział: Brian Shen, wiceprezes firmy OPPO, Tim Henman, członek zarządu klubu AELTC i Mick Desmond, dyrektor ds. handlowych i medialnych klubu AELTC.

Najnowsze

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›

Ekstraklasa wypłaciła już klubom blisko 54 mln zł za bieżący sezon

Ekstraklasa SA przelała już na konta klubów uczestniczących w rozgrywkach prawie 54 mln zł w ramach pierwszej transzy wypłat za ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.