Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

OPPO Italia partnerem AC Milan

AC Milan i OPPO Italia ogłaszają nową współpracę, w ramach którego włoski oddział marki został nowym oficjalnym partnerem mobilnym „Rossoneri”.

OPPO to producent urządzeń elektronicznych, głównie telefonów komórkowych, który angażuje się już w wspieranie sportu będąc partnerem tenisowym m.in. Wimbledonu czy Rollanda Garossa. Tym razem włoski oddział OPPO został nowym partnerem AC Milan.

Casper Stylsvig , Chief Revenue Officer AC Milan, skomentował: – „AC Milan to nowoczesny i innowacyjny klub, którego cechy dzielimy z OPPO, dynamiczną marką znaną na całym świecie. Właśnie z tego powodu z dumą witamy OPPO w rodzinie Rossoneri, mając pewność, że razem będziemy mieli okazję dzielić się naszymi wartościami poprzez realizację wspólnych inicjatyw”.

– „Jesteśmy dumni, że możemy podjąć tę współpracę jako oficjalny partner mobilny AC Milan, jednej z najbardziej znanych marek sportowych, nie tylko w kraju, ale także na całym świecie. Idealne połączenie orientacji na innowacje i doskonalenie, które jednoczy nasze firmy, pozwoli nam na tworzenie unikalnych i angażujących projektów. Ta ważna współpraca stanowi dla nas możliwość, być jeszcze bardziej znanym, rozszerzając naszą bazę sympatyków na wszystkich fanów Rossoneri „ – skomentował Li Ming , dyrektor generalny OPPO Italy.

To partnerstwo jest częścią szerszych działań dla OPPO Italy, co dodatkowo potwierdza silne zaangażowanie i konkretne wsparcie firmy w dziedzinie sportu. OPPO dąży do rozpalenia pasji do gry i ogólnie do sportu, zbliżając coraz więcej ludzi i wspierając nowe pokolenia sportowców .

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›