Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na spotkanie. To najwyższa frekwencja spośród wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach.

ONICO Warszawa już po fazie zasadniczej miało najwyższą średnią frekwencję spośród wszystkich klubów PlusLigi. Wtedy wynosiła ona 3 593 widzów na mecz. W fazie play-off klub zagrał trzy spotkania, podczas których Torwar był wypełniony po brzegi. Dzięki temu średnia osób na jedno spotkanie wzrosła do 3 911! Tym samym w rankingu najwyższych frekwencji sezonu 2018/2019 stołeczni uplasowali się na pierwszym miejscu.

Łącznie na spotkaniach stołecznej drużyny pojawiło się 58 671 kibiców! Co jest świetnym wynikiem mając na uwadze chociażby fakt, że jeden z meczów – z Treflem Gdańsk – był rozgrywany w łódzkiej Sport Arenie. Gdyby liczyć tylko starcia na samym Torwarze, średnia frekwencja wyniosłaby 4 102 kibiców. Druga w zestawieniu Asseco Resovia Rzeszów zakończyła sezon ze średnią frekwencją 3 442 fanów na mecz, czyli blisko 500 osób mniej, niż ONICO.

Dalej w rankingu uplasowały się Jastrzębski Węgiel, Trefl Gdańsk i PGE Skra Bełchatów. W przypadku tych dwóch ostatnich drużyn pod uwagę brano tylko mecze domowe PlusLigi, wykluczając spotkania Ligi Mistrzów.

Ponadto jeden z meczów ONICO był spotkaniem, które zgromadziło największą liczbę widzów w całym sezonie – finałowe starcie z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle (0:3) z trybun Torwaru oglądało… 5 615 kibiców. Świetną frekwencję zanotowaliśmy także podczas meczu z Asseco Resovią Rzeszów w fazie zasadniczej (3:0) – 5 588 osób – oraz na pierwszym półfinale z Jastrzębskim Węglem – 5 542.
Średnia frekwencja w meczach domowych PlusLigi w sezonie 2018/2019:

  1. ONICO Warszawa – 3 911 osób
    Łącznie 58 671 osób w 15 meczach
  2. Asseco Resovia Rzeszów – 3 442 osób
    Łącznie 44 750 osób w 13 meczach
  3. Jastrzębski Węgiel – 2 645 osób
    Łącznie 37 040 osób w 14 meczach
  4. Trefl Gdańsk – 2 424 osób
    Łącznie 31 508 osób w 13 meczach
  5. PGE Skra Bełchatów – 2 154
    Łącznie 30 161 osób w 14 meczach

Najnowsze

Bartosz Górski został wiceprezesem zarządu Aluron Virtu Warty Zawiercie

Jurajscy Rycerze zyskują mocne wsparcie menedżerskie! Były prezes Asseco Resovii Rzeszów, Bartosz Górski został wiceprezesem zarządu ...

Całość ›

Olimpia Grudziadz musi szukać Prezesa

Sylwester Szałkowski przestał pełnić funkcję Prezesa Olimpii Grudziądź, składając rezygnację, mimo, że klub awansowal do ...

Całość ›

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57