Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Onico Warszawa z nowym herbem

Od wtorku klub siatkarski ONICO Warszawa ma nowy herb.

Nowy herb to nazwa ONICO Warszawa wpisana w okrąg, którego centralną część zajmuje stylizowana piłka siatkowa. Dwie złote gwiazdki rozdzielające nazwę klubu symbolizują stabilność sportową i biznesową. Jednocześnie barwy klubu zostały zmienione na granat i złoto. Zmienione logo zostanie umieszczone na sprzęcie sportowym oraz wszelkich materiałach promocyjno-komunikacyjnym Klubu już od początku bieżącego sezonu.

– „Klub jest w fazie bardzo dynamicznych zmian. Naszym celem jest zbudowanie silnego zespołu zarówno sportowo jak i biznesowo, który będzie walczył o najwyższe trofea. Dlatego skupiając się na poziomie sportowym nie zapominamy także o profesjonalnym zapleczu marketingowym” – wyjaśnia Jolanta Dolecka, Prezes ONICO Warszawa – „Korygujemy i systematyzujemy wszystkie działania na polach medialnym, marketingowym i sponsoringowym. Chcemy stać się ważnym i stabilnym partnerem dla potencjalnych sponsorów oraz udowadniać na własnym przykładzie, że sponsoring sportowy to bardzo atrakcyjna i pożądana aktywność w ramach promocji własnej firm. Sportowy partner siatkarski daje gwarancję aktywności nie obarczonej żadnym ryzykiem, a wprost przeciwnie – firmy zyskują pozytywny, radosny i rodzinny wydźwięk oraz wysoką efektywność biznesową.” – uzupełnia Jolanta Dolecka.

Źródło: Onico Warszawa

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›