Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy.

Omo to jedna z marek należących do giganta, Grupy Unilever. Marka podczas spotkania brazylijskich zespołów Corinthians Paulista i Fluminense stworzyła specjalne koszulki, na których logotyp sponsora pojawił się pod wpływem potu.

Napis został wykonany specjalnym atramentem, który widoczny jest jedynie po kontakcie z wilgocią. Ta akcja promuje nową linię produktów marki – Omo Sports przeznaczoną do prania odzieży sportowej. Autorem pomysłu jest agencja F.biz Comunicação.

Najnowsze

Stal Gorzów wydała oświadczenie po audycie

W Stali Gorzów od dłuższego czasu nie dzieje się dobrze, co zwróciło uwagę władz miasta W Gorzowie zarządzono audyt finansowy, ...

Całość ›

Firma Borys w nazwie MMTS Kwidzyn

Drużyna MMTS Kwidzyn to zespół, który od wielu lat występuje w rozgrywkach Orlen Superligi, od tej pory jego nowa nazwa to Energa ...

Całość ›

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›