Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Olimpia Grudziądz na sprzedaż

Miasto Grudziądz już nie chce wspierać dwóch klubów jednocześnie i planuje wystawić na sprzedaż piłkarską Olimpię Grudziądz.

Grudziądz mimo, że nie należy do dużych miast to jeszcze kilka lat temu miał dwa kluby występujące na wysokim poziomie sportowym – ekstraligowy żużlowy klub GKM oraz pierwszoligową piłkarską Olimpię. Dzisiaj żużlowy GKM pozostaje na wysokim poziomie ale niestety Olimpia nie walczy już od awans do Ekstraklasy a o utrzymanie w drugiej lidze. Miasto postanowiło sprzedaż piłkarski zespół, nie chcąc dalej inwestować tak dużych środków w sport zawodowy.

– “Bardzo nam zależy, żeby spółka kontynuowała swoją działalność, ale żeby to w stu procentach nie opierało się na finansach miasta i spółek komunalnych” – mówi Maciej Glamowski, prezydent Grudziądza. – “Na sport dzieci i młodzieży przeznaczyliśmy kwotę miliona złotych, a na sport zawodowy około 3 miliony” – dodaje Glamowski. – “Chcielibyśmy te proporcje odwrócić. Bardzo nam zależy, żeby spółka kontynuowała swoją działalność, ale żeby to w stu procentach nie opierało się na finansach miasta i spółek komunalnych, żebyśmy jednak spróbowali pozyskać inwestora strategicznego. Co będzie jeżeli go nie pozyskamy? Może się zdarzyć, że nie pozyskamy. Są dwie drogi. Jeżeli chcemy, żeby spółka funkcjonowała, będziemy musieli znaleźć dodatkowe środki, co jest bardzo trudne.” – mówił dalej Prezydent Grudziądza.

“Miałem okazję zapoznać się z materiałami, z projektem uchwały, z warunkami transakcji. Kto może być potencjalnym nabywcą takich akcji? (…) Szansę, uważam na ten moment, nie są zbyt duże. Można to proponować podmiotom, ale trzeba dobrze ten podmiot zweryfikować. Zastanowić się, co dalej z takim klubem będzie, co ewentualny nabywca z perspektywy czasu lat z tym klubem zrobi, żeby nie doprowadzić do tego, że znajdzie się źle zweryfikowany oferent i i ten klub uśmierci (…)” – mówi Tomasz Asensky, prezes Olimpii Grudziądz.

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.