Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Olimp Sport Nutrition partnerem technicznym Asseco Resovii

Olimp Sport Nutrition został partnerem technicznym siedmiokrotnego mistrza Polski, jednej z najlepszych drużyn siatkarskich w Polsce, Asseco Resovii.

– “Cieszymy się, że nasze drogi się zeszły. Asseco Resovia to marka globalna, znana nie tylko w Polsce, ale także w Europie. To klub z ogromnymi tradycjami, który od lat należy do ścisłej czołówki klubów w Polsce, zarówno pod względem sportowym jak i marketingowym, a wierzymy, że w najbliższych sezonach rzeszowianie znów wrócą na podium mistrzostw Polski. I my i Asseco Resovia pochodzimy z Podkarpacia, ale myślimy i działamy globalnie. Teraz dwie duże, znane marki będą współpracować, by rzeszowska siatkówka mogła wrócić na szczyt” – mówi Maciej Zawistowski, kierownik działu marketingu marki Olimp Sport Nutriton.

Asseco Resovia to klub z ogromnymi tradycjami siatkarskimi. Już w latach 70-tych siatkarze tego klubu zdobywali czterokrotnie tytuł mistrza Polski. Sukcesy te rzeszowianie powtórzyli w ostatnich latach, trzykrotnie zdobywając złote medale. W ostatnich dziesięciu sezonach Asseco Resovia aż osiem razy stawała na podium mistrzostw Polski, dwukrotnie występowała w Final Four siatkarskiej Ligi Mistrzów, zdobywając w 2015 roku srebrne medale tych rozgrywek. W składzie resoviaków w ostatnich latach przewijało się liczne grono reprezentantów Polski, a także innych krajów. W jej barwach występowali mistrzowie świata, medaliści mistrzostw Europy, a także igrzysk olimpijskich.  Po dwóch latach bez medalu, Asseco Resovia znów zbudowała skład, który ma walczyć o najwyższe cele w PlusLidze, a Olimp Sport Nutrition ma pomóc w powrocie na szczyt.

– “To świetny przykład firmy, która wraz ze swoim dynamicznym rozwojem zwiększa skalę swojej działalności, ale również zaangażowanie w działalność promocyjną. Wiążemy duże nadzieje i cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z marką wywodzącą się z naszego regionu. Dziękujemy za zaufanie i mocno kibicujemy firmie z Podkarpacia, aby osiągała coraz lepsze wyniki biznesowe. Mamy nadzieję, że w maju przyszłego roku obie strony będą mogły poszczycić się świetnymi wynikami!” – powiedział Bartosz Górski, prezes zarządu Asseco Resovii Rzeszów.

Marka Olimp Sport Nutrition jest własnością polskiej firmy Olimp Laboratories Sp. z o.o. założonej w 1990 roku, która od blisko dekady posiada status firmy farmaceutycznej. Spółka prowadzi działalność w ramach Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzą Nutrifarm Sp. z o.o., oddział w Niemczech oraz spółki we Włoszech, w Hiszpanii i w USA. Jej produkty obecne są w ponad 70 krajach na niemal wszystkich kontynentach. W ramach wieloletniej strategii rozwoju w 2015 roku firma uruchomiła Ośrodek Badawczo-Rozwojowy – jeden z najbardziej innowacyjnych na świecie w branży suplementów diety i farmaceutyków. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój możliwe jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. To z kolei powoduje, że firma działa w wymiarze globalnym i jest doceniania na całym świecie, co udowadniają liczne nagrody przyznawane zarówno dla produktów Olimp Labs, jak i samej firmy.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn