Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oknoplast sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce U-20

Oknoplast został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce u-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny.

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 – 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.

Rozpoczynające się 27 lutego koszykarskie Mistrzostwa Polski przyciągnęły do Krakowa rzeszę kibiców, interesujących się tym sportem. W rywalizacji wzięły udział najlepsze zespoły z całego kraju. Tytułu mistrzowskiego bronił zespół Asseco Arka Gdynia, który m.in. w 2010 roku znalazł się w najlepszej „ósemce” Europy uczestnicząc w rozgrywkach Euroligi. W niedzielę, 3 marca w finałowym meczu pomiędzy KS AGH Korona OKNOPLAST Kraków a Asseco Arką Gdynia, w decydującym starciu wygrała drużyna sponsorowana przez polskiego producenta okien i drzwi z PVC. Wszystkie mecze mistrzostw odbywały się w hali AGH Kraków, przy ul. Piastowskiej.

– “Cieszy nas, że ponownie mogliśmy zaangażować się w inicjatywę promującą aktywny tryb życia wśród młodzieży. Oprócz wsparcia jednej z najważniejszych koszykarskich imprez w Polsce zostaliśmy również sponsorem tytularnym drużyny KS AGH Korona Oknoplast Kraków, która świetnie zaprezentowała się w tegorocznym turnieju, zdobywając tytuł mistrza polski. Zależy nam, aby realnie angażować się w funkcjonowanie lokalnej społeczności, a sponsoring krakowskiej sceny koszykarskiej jest tego wyrazem” – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

Sport jest bardzo ważnym obszarem strategii firmy, co potwierdzają liczne inwestycje w marketing sportowy. OKNOPLAST przez lata angażował się i wspierał czołowe europejskie drużyny piłkarskie, takie jak Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. Sponsoring pomógł Grupie OKNOPLAST m.in. zbudować rozpoznawalność za granicą. Obecnie firma intensywnie angażuje się w lokalne rozgrywki sportowe. Jedną z ostatnich inwestycji była krakowska szkoła koszykarska dla uczniów.

Najnowsze

Carolina Toyota Bielsko pozostaje Sponsorem Technicznym Podbeskidzia

Salon Carolina Toyota Bielsko przedłużył umowę z TS Podbeskidziem, pozostaje Sponsorem Technicznym klubu Pięć hybrydowych ...

Całość ›

Województwo Warmińsko-Mazurskie wspiera Stomil

Stomil Olsztyn poinformował o podpisaniu umowy na usługę promocyjną z Województwem Warmińsko-Mazurskim Stomil Olsztyn S A w ...

Całość ›

Motor Lublin dokonuje zmian w Radzie Nadzorczej

Wraz ze zmianą akcjonariuszy w Motor Lublin SA, do Rady Nadzorczej spółki zostali powołani nowi członkowie Na czele Rady ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Carolina Toyota Bielsko pozostaje Sponsorem Technicznym Podbeskidzia.

#sponsoringsport #podbeskidzie #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/carolina-toyota-bielsko-pozostaje-sponsorem-technicznym-podbeskidzia/

Województwo Warmińsko-Mazurskie wspiera Stomil.

#sponsoringsport #stomilolsztyn #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wojewodztwo-warminsko-mazurskie-wspiera-stomil/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.