Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oficjalne logo Mistrzostw Świata w Półmaratonie w Gdyni zaprezentowane

Organizatorzy mistrzostw świata w półmaratonie, które odbędą się w Gdyni 29 marca 2020 roku, odkrywają kolejne karty, niedawno zaprezentowali logotyp wydarzenia.

Oficjalne logo mistrzostw bezpośrednio nawiązuje do ich lokalizacji. Gdynia to „miasto z morza i marzeń”, stąd też motyw morskiej fali, znajdujący się w logotypie. Przypomnijmy, że gdyński półmaraton niemal „dotyka” Morza Bałtyckiego. Startuje on bowiem ze Skweru Kościuszki, ostatni fragment trasy wiedzie wzdłuż Bulwaru Nadmorskiego, a unikalna meta zlokalizowana jest… na plaży!

Wraz z prezentacją logo, zmianie uległa oficjalna nazwa imprezy – World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020.

– „Zarówno oficjalne logo, jak i nowa nazwa imprezy, są związane z procesem rebrandingu, który przechodzi Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych, znane jako IAAF. Już niebawem, po zakończeniu Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Dausze, IAAF oficjalnie przekształci się w World Athletics. Co za tym idzie, zmianie ulegnie logo organizacji oraz jej cała identyfikacja wizualna. Rzutuje to również na gdyński czempionat oraz wszystkie przyszłe imprezy mistrzowskie rozgrywane pod patronatem World Athletics” – tłumaczy Piotr Jakóbik z komitetu organizacyjnego World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020.

Od początku maja trwa rejestracja dla amatorów, którzy chcą uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu. Zapisy prowadzone są w portalu SlotMarket.pl.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›