Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oficjalna karta Ekstraklasy dla klientów PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy. #OficjalnaKartaEkstraklasy będzie dostępna dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego.

Kartę będzie można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl. Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy, to jedyny taki produkt na rynku.

W najbliższej przyszłości planowane są kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę. Ponadto chcielibyśmy wprowadzić dla klientów PKO Banku Polskiego jak i fanów Ekstraklasy następne produkty, których koncepcja jest obecnie w trakcie opracowywania.

– „Piłka nożna to emocje, zaangażowanie i pasja. Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak istotne jest przywiązanie kibiców do ich drużyn i barw klubowych. Dlatego też będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO Banku Polskiego stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru. Jednocześnie chcemy podkreślić, że to jedyny tego rodzaju produkt na rynku. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach” – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Już od 22 lutego każdy z klientów PKO Banku Polskiego może zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu Ekstraklasy. Kartę można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl. Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

– „Wprowadzenie kart płatniczych Oficjalnego Banku Ekstraklasy z herbami naszych klubów to kolejny krok do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą, a PKO BP. Karta z herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się „ambasadorami” zarówno swojego klubu, Ekstraklasy jak i całej polskiej piłki nożnej” – podkreśla Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

– „Nasza pozycja jest efektem systematycznej pracy nad dopasowaniem oferty do potrzeb klientów. Wdrażamy nowe technologie, ale także wyznaczamy trendy jeżeli chodzi o obsługę. Chcemy dać klientom możliwość wyboru. Wiemy, że każdy z nas jest różny, mamy inne zainteresowania. Jednocześnie warto przypomnieć, że obecnie w portfelach klientów PKO Banku Polskiego znajduje się blisko 9 mln kart płatniczych. Karta debetowa umożliwia dokonywanie płatności, w tym także zbliżeniowych i przez internet oraz wypłatę gotówki w bankomatach” – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego.

Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy S.A. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›