Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Odra Opole szuka kibiców nawet… w autobusach

„Jazda na mecz!” – to hasło kampanii promocyjnej, którą Odra Opole rozpoczęła w opolskich autobusach MZK.

W ramach akcji „na miasto” wyruszyli także sami piłkarze, by przed piątkowym spotkaniem przy Oleskiej z Bruk-Betem Termalicą Nieciecza kibiców szukać nawet… na przystankach!

Trzy miesiące potrwa pierwsza odsłona kampanii reklamowej „Jazda na mecz!” W tym okresie wszyscy opolanie, którzy będą podróżować autobusami MZK, na ekranach LED w pojazdach będą oglądać spoty promujące najbliższe domowe spotkania Niebiesko-Czerwonych.

W ramach inauguracji kampanii, w działania włączyli się też sami zawodnicy. Wyruszyli oni na ulice i przystanki Opola, aby wręczać mieszkańcom bezpłatne wejściówki na piątkowy mecz Odry z Bruk-Betem Termalicą Nieciecza.

Najnowsze

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›

Polskie Zakłady Bukmacherskie Sponsorem Suzuki Pucharu Polski

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Suzuki Pucharu Polski Turniej finałowy odbędzie się od 14 do 17 lutego ...

Całość ›

Zmiany w Zarządzie KS Wisła Puławy

17 stycznia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie Delegatów-Członków Klubu Sportowego Wisła Puławy podczas którego dokonano zmian ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław.
#sponsoringsport #zuzel #spartawroclaw https://t.co/lYQ1OksNyG

Polskie Zakłady Bukmacherskie Sponsorem Suzuki Pucharu Polski.
#sponsoringsport #pzb #koszykowka https://t.co/RojOlqedUF