Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowy spot LOTOSU z Reprezentacją Polski

Grupa Lotos zaprezentowała nowy spot z Reprezentacją Polski w ramach kolejnej kampanii.

W najnowszej kampanii Grupa LOTOS ponownie okazuje wsparcie piłkarzom – jako Główny Sponsor Reprezentacji Polski oraz kierowcom – jako dostawca najwyższej jakości produktów. Nowy spot gdańskiego koncernu można zobaczyć od 7 października w telewizji oraz internecie.

Tej jesieni czeka nas wiele piłkarskich emocji. Po okresie wstrzymania rozgrywek spowodowanym pandemią koronawirusa, wracają mecze Reprezentacji Polski w ramach Ligi Narodów oraz spotkania towarzyskie.

Biało-Czerwonych od 5 lat wspiera Grupa LOTOS, która wystartowała właśnie ze swoją nową kampanią. Na antenach najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w internecie można już oglądać nowy spot reklamowy gdańskiego koncernu. Pojawiają się w nim piłkarze polskiej kadry. Reklama opowiada o ambicjach każdego człowieka, niezależnie od tego, czy jest znanym sportowcem, małym piłkarzem pragnącym strzelać gole, czy matką, która pomaga dziecku spełnić marzenia.

– “Zależało nam na podkreśleniu perspektywy klienta. W spocie oddaliśmy głos naszym bohaterom, którzy mówią, co jest dla nich ważne. Jako dostawca produktów naftowych, możemy wesprzeć naszych klientów – kierowców – na drodze do spełnienia ich celów poprzez zapewnienie im paliw o ponadprzeciętnych parametrach” – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS. – “Dzięki paliwom Dynamic, kierowcy mogą nie tylko dotrzeć dalej poprzez efektywną pracę i trwałość silnika samochodu, ale poczują również moc i energię podczas jazdy” – dodaje.

Koncepcję reklamy „Dynamic prowadzi nas dalej” opracowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Spot wyprodukował Tank Production. Za zakup mediów odpowiada Zenith Polska. Kampania potrwa do połowy listopada.

Najnowsze

POS-BET i Śląsk Wrocław kontynuują współpracę

Firma budowlana Grupa POS-BET specjalizująca się w konstrukcjach betonowych podpisała nową umowę sponsorską, na mocy której trzeci ...

Całość ›

Suzuki przedłuża kontrakt z Koroną Kielce i kielecką areną

Suzuki Motor Poland przedłużyło umowę i pozostanie sponsorem Korony Kielce w sezonie 2021/2022, kontrakt podpisano także z kielecką ...

Całość ›

PGE z GKS Bełchatów

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna kontynuuje współpracę sponsoringową ze Stowarzyszeniem Energetyczny Klub Sportowy SKRA ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›