Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowy logotyp Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej

Polski Komitet Olimpijski prezentuje nowy logotyp Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Zmiana ta została podyktowana kompleksowym rebrandingiem symboliki olimpijskiej dokonywanym przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski i z konsekwentnym wprowadzaniem zasad jej użycia dla wszystkich narodowych komitetów olimpijskich na świecie.

Rebranding logotypu Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej zbiegł się z obchodami 100-lecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego, co dodatkowo podkreśla charakter zmian, które mają nastąpić w wizerunku całej organizacji.

Nowe logo to nowoczesne i syntetyczne zestawienie symboliki państwowej w postaci flagi narodowej, znaku „POLSKA” oraz odświeżonego symbolu olimpijskiego, przedstawiającego splecione z sobą kolorowe koła – autorstwa francuskiego barona Pierre’a de Coubertin, inicjatora odrodzenia idei olimpijskiej.

Zmiana symboliki pociągnęła za sobą konieczność opracowania nowych zasad co-brandingu dotyczącego wszystkich Sponsorów i Partnerów, zarówno Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej jak i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Zdaniem Adama Krzesińskiego, Sekretarza Generalnego PKOl i dwukrotnego medalisty olimpijskiego w szermierce – nowe logo Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej powstające w 100-lecie istnienia PKOl ukazuje, że instytucja ta mimo już wieku istnienia wciąż się rozwija i zmierza zgodnie z olimpijskim duchem nowoczesności. Jego zdaniem PKOl jest otwarty na zmiany, szczególnie na takie, które przyczyniają się do polepszania jego wizerunku i rozpoznawalności wśród młodszego pokolenia.

Za kreację logotypu odpowiada studio brandingowe SIGNATURE prowadzone przez Artura Gosiewskiego – design directora z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie corporate & brand identity.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›