Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk od AliExpress

Globalny lider handlu internetowego, marka AliExpress, przygotował noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk.

Po użyciu kodu rabatowego TREFLGDANSK nowi użytkownicy platformy otrzymają aż 4 dolary zniżki na swoje zakupy. Trefl Gdańsk to drugi polski klub sportowy, który będzie miał dedykowany kod zniżkowy w jednym z najszybciej rozwijających się portali w branży e-commerce.

AliExpress to globalna platforma sprzedaży detalicznej, druga najchętniej odwiedzana przez Polaków. W październiku 2020 roku globalna marka ogłosiła swoją pierwszą współpracę w zakresie marketingu sportowego, angażując się we wsparcie jednego z klubów piłki nożnej. Teraz AliExpress stanie się jeszcze bliższy kibicom jednej z najpiękniejszych dyscyplin sportu, jaką jest siatkówka, bowiem globalny lider handlu internetowego przygotował noworoczny prezent dla społeczności Trefla Gdańsk. Przez najbliższe trzy miesiące – do końca marca – nowi użytkownicy robiący zakupy na platformie AliExpress, którzy skorzystają z kodu rabatowego TREFLGDANSK otrzymają zniżkę w wysokości 4 dolarów, czyli blisko 15 zł. Będzie można ją zrealizować przy zakupach już od kwoty 5 dolarów, a to oznacza rabat wynoszący nawet 80%.

– “Ogromnie się cieszymy, że tak znana i globalna marka jak AliExpress przygotowała noworoczny prezent dla naszych kibiców. Od lat w rozwoju klubu stawiamy zarówno na rozbudowywanie struktur sportowych, jak i wzrost wskaźników marketingowych oraz umacnianie wizerunku. Owocuje to właśnie m.in. takimi działaniami dla naszych fanów. Bardzo dziękujemy marce AliExpress za dostrzeżenie naszych prężnych działań marketingowych i komunikacyjnych, a także relacji, jakie budujemy z coraz większą grupą fanów oraz za chęć współpracy. Mam nadzieję, że może być to wstęp do dalszej kooperacji” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

AliExpress, choć już jest marką znaną w wielu krajach, cały czas prężnie się rozwija i stawia sobie za cel stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Platforma umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Portal jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim i oczywiście polskim.

Najnowsze

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.