Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk od AliExpress

Globalny lider handlu internetowego, marka AliExpress, przygotował noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk.

Po użyciu kodu rabatowego TREFLGDANSK nowi użytkownicy platformy otrzymają aż 4 dolary zniżki na swoje zakupy. Trefl Gdańsk to drugi polski klub sportowy, który będzie miał dedykowany kod zniżkowy w jednym z najszybciej rozwijających się portali w branży e-commerce.

AliExpress to globalna platforma sprzedaży detalicznej, druga najchętniej odwiedzana przez Polaków. W październiku 2020 roku globalna marka ogłosiła swoją pierwszą współpracę w zakresie marketingu sportowego, angażując się we wsparcie jednego z klubów piłki nożnej. Teraz AliExpress stanie się jeszcze bliższy kibicom jednej z najpiękniejszych dyscyplin sportu, jaką jest siatkówka, bowiem globalny lider handlu internetowego przygotował noworoczny prezent dla społeczności Trefla Gdańsk. Przez najbliższe trzy miesiące – do końca marca – nowi użytkownicy robiący zakupy na platformie AliExpress, którzy skorzystają z kodu rabatowego TREFLGDANSK otrzymają zniżkę w wysokości 4 dolarów, czyli blisko 15 zł. Będzie można ją zrealizować przy zakupach już od kwoty 5 dolarów, a to oznacza rabat wynoszący nawet 80%.

– „Ogromnie się cieszymy, że tak znana i globalna marka jak AliExpress przygotowała noworoczny prezent dla naszych kibiców. Od lat w rozwoju klubu stawiamy zarówno na rozbudowywanie struktur sportowych, jak i wzrost wskaźników marketingowych oraz umacnianie wizerunku. Owocuje to właśnie m.in. takimi działaniami dla naszych fanów. Bardzo dziękujemy marce AliExpress za dostrzeżenie naszych prężnych działań marketingowych i komunikacyjnych, a także relacji, jakie budujemy z coraz większą grupą fanów oraz za chęć współpracy. Mam nadzieję, że może być to wstęp do dalszej kooperacji” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

AliExpress, choć już jest marką znaną w wielu krajach, cały czas prężnie się rozwija i stawia sobie za cel stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Platforma umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Portal jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim i oczywiście polskim.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›