Noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk od AliExpress
Globalny lider handlu internetowego, marka AliExpress, przygotował noworoczny prezent dla kibiców Trefla Gdańsk.
Po użyciu kodu rabatowego TREFLGDANSK nowi użytkownicy platformy otrzymają aż 4 dolary zniżki na swoje zakupy. Trefl Gdańsk to drugi polski klub sportowy, który będzie miał dedykowany kod zniżkowy w jednym z najszybciej rozwijających się portali w branży e-commerce.
AliExpress to globalna platforma sprzedaży detalicznej, druga najchętniej odwiedzana przez Polaków. W październiku 2020 roku globalna marka ogłosiła swoją pierwszą współpracę w zakresie marketingu sportowego, angażując się we wsparcie jednego z klubów piłki nożnej. Teraz AliExpress stanie się jeszcze bliższy kibicom jednej z najpiękniejszych dyscyplin sportu, jaką jest siatkówka, bowiem globalny lider handlu internetowego przygotował noworoczny prezent dla społeczności Trefla Gdańsk. Przez najbliższe trzy miesiące – do końca marca – nowi użytkownicy robiący zakupy na platformie AliExpress, którzy skorzystają z kodu rabatowego TREFLGDANSK otrzymają zniżkę w wysokości 4 dolarów, czyli blisko 15 zł. Będzie można ją zrealizować przy zakupach już od kwoty 5 dolarów, a to oznacza rabat wynoszący nawet 80%.
– „Ogromnie się cieszymy, że tak znana i globalna marka jak AliExpress przygotowała noworoczny prezent dla naszych kibiców. Od lat w rozwoju klubu stawiamy zarówno na rozbudowywanie struktur sportowych, jak i wzrost wskaźników marketingowych oraz umacnianie wizerunku. Owocuje to właśnie m.in. takimi działaniami dla naszych fanów. Bardzo dziękujemy marce AliExpress za dostrzeżenie naszych prężnych działań marketingowych i komunikacyjnych, a także relacji, jakie budujemy z coraz większą grupą fanów oraz za chęć współpracy. Mam nadzieję, że może być to wstęp do dalszej kooperacji” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.
AliExpress, choć już jest marką znaną w wielu krajach, cały czas prężnie się rozwija i stawia sobie za cel stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Platforma umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Portal jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim i oczywiście polskim.