Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowe logo bukmachera LV BET

Od lutego 2019 roku LV BET Zakłady Bukmacherskie zaprezentuje się w zupełnie odmienionej odsłonie. Wprowadzony zostanie nowy system identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej marki. Zapoczątkowaniem zmian jest nowe logo firmy bukmacherskiej oraz odświeżenie wyglądu strony internetowej.

– „Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo
to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET.”
– powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.

Nowe logo od listopada 2018 roku zostało już wprowadzone w LV BET na rynku niemieckim i brytyjskim. Wraz ze zmianą wyglądu w niedługiej perspektywie firma przedstawi również nowe inwestycje sponsoringowe i reklamowe, które będą elementami kampanii prezentującej odświeżone logo firmy. W ślad za zmianami wizerunkowymi idzie modernizacja interfejsu terminali zamieszczonych w punktach stacjonarnych oraz odświeżenie zaprezentowanej już w 2018 roku aplikacji mobilnej.

LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›