Nowe logo bukmachera LV BET
Od lutego 2019 roku LV BET Zakłady Bukmacherskie zaprezentuje się w zupełnie odmienionej odsłonie. Wprowadzony zostanie nowy system identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej marki. Zapoczątkowaniem zmian jest nowe logo firmy bukmacherskiej oraz odświeżenie wyglądu strony internetowej.
– „Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo
to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET.” – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.
Nowe logo od listopada 2018 roku zostało już wprowadzone w LV BET na rynku niemieckim i brytyjskim. Wraz ze zmianą wyglądu w niedługiej perspektywie firma przedstawi również nowe inwestycje sponsoringowe i reklamowe, które będą elementami kampanii prezentującej odświeżone logo firmy. W ślad za zmianami wizerunkowymi idzie modernizacja interfejsu terminali zamieszczonych w punktach stacjonarnych oraz odświeżenie zaprezentowanej już w 2018 roku aplikacji mobilnej.
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec.