Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowa umowa Chemika z gminą Police

Chemik podpisał nową umowę z gminą Police, która obowiązywać będzie w sezonie 2017/18.

Umowa dotyczy promocji gminy Police w trakcie meczów rozgrywanych przez Chemik, czyli w Lidze Siatkówki Kobiet oraz Pucharze Polski, ale również na arenie europejskiej, czyli w Lidze Mistrzyń. Dzięki temu możliwości promocji i marketingu Polic zdecydowanie wzrasta. Warto nadmienić, że wartość marketingowa promocji medialnej klubu za sezon 2016/17 wyniosła prawie 8 milionów złotych! (zgodnie z raportem marketingowym „Pentagon research” wg wartości ekspozycji łącznie w telewizji, prasie i internecie – październik 2016 do maj 2017). Hasło „Police” pojawiło się w mediach blisko 30 tysięcy razy. Herb Polic znajdować będzie się m.in. na strojach siatkarek, biletach, karnetach, w hali meczowej oraz na stronie internetowej.

– „Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Wsparcie gminy jest dla nas niezwykle cenne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby promocja poprzez sport była jak najbardziej intratna. Gmina Police jest w nazwie klubu, w wielu miejscach hali meczowej czy na strojach zawodniczek. Zrobimy wszystko, aby powtórzyć, a nawet przebić, sukcesy marketingowe z poprzednich lat” – mówi Paweł Frankowski, prezes Chemika.

Przypomnijmy, że Chemik Police od 4 lat jest mistrzem Polski. Policzanki zdobywają również Puchary Polski i regularnie występują w Lidze Mistrzyń, gdzie mierzą się z najlepszymi drużynami w Europie.

Źródło: Chemik Police

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›