Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowa odsłona lokomotywy Lecha na 97-lecie

Lech Poznań z okazji 97. rocznicy powstania klubu udoskonalił klubowa lokomotywę, będzie ją bardziej słuchać i wyraźniej widać.

Piątkowy mecz z Górnikiem Zabrze ma wyjątkowy, rocznicowy charakter z powodu zbliżających się 97. urodzin Lecha Poznań. Nie będzie to jedyna atrakcja, która tego dnia czeka na kibiców. Lokomotywa, stojąca przy ulicy Bułgarskiej, zostanie udoskonalona o dymiarkę, pojawi się także dodatkowe oświetlenie oraz sygnał dźwiękowy. Dzięki temu ciuchcia „ożyje” i będzie sprawiała wrażenie jakby ruszała z peronu.

– “Pojazd stanął tuż obok Stadionu Poznań w październiku 2016 roku w ramach akcji „Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska”, organizowanej przez Lecha Poznań oraz sponsora klubu – Lecha Pils. Parowóz od początku cieszył się wielką popularnością wśród kibiców Kolejorza. Chętnie fotografowano się na jego tle przy zbudowanym w tym celu peronie. – To atrakcja nie tylko dla poznaniaków, ale też dla innych mieszkańców Wielkopolski. Lokomotywa stoi już kilka lat i bardzo dobrze wpisuje się w krajobraz przy stadionie” – mówi Jędrzej Solarski, zastępca prezydenta miasta Poznania.

– “Teraz lokomotywa wzbogaci się o dymiarkę i inne elementy świetlno-dźwiękowe. – Lokomotywa stała się ważnym elementem krajobrazu miejskiego. Chcemy, żeby jeszcze mocniej zaistniała na mapie i nie tylko uatrakcyjniała wizytę na meczu, ale też stanowiła zachętę do wycieczki lub spaceru pod stadion nawet w dni nie meczowe. Marzy nam się, aby „odpalanie” lokomotywy przyciągało mieszkańców oraz turystów i stało się miejską atrakcją, taką jak trykanie się poznańskich koziołków” – przyznaje Wojciech Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha.

Pierwszy raz lokomotywa odpali tuż przed piątkowym meczem z Górnikiem Zabrze dokładnie o godzinie 19.22 – symbolizującej datę powstania klubu. – “Przygotowujemy mini show dymno-świetlny. Będzie można odnieść wrażenie, że lokomotywa jedzie, gdy buchnie para i pojawi się sygnał dźwiękowy. To niewątpliwe urozmaicenie dla tego parowozu” – dodaje Terpiłowski. – “Dymiarka będzie dodatkową atrakcją szczególnie dla dzieci, ponieważ lokomotyw parowych już nie ma na naszych torach” – zaznacza prezydent Solarski.

Para z lokomotywy będzie od tej pory wydobywać się każdego dnia o tej samej porze, czyli właśnie 19.22. Zapraszamy wtedy wszystkich poznaniaków, a także turystów na peron, znajdujący się przy Stadionie Poznań. Nowa atrakcja będzie używana także przy okazji wyjątkowych, ważnych dla Lecha wydarzeń.

Najnowsze

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie

Wiosenna ramówka Onetu zaskakuje, znalazło się w niej miejsce dla Joanny Jędrzejczyk, która będzie tworzyła sportowe podcasty wraz z ...

Całość ›

Heraklesy za rok 2018 rozdane

Wczoraj miała miejsce gala Heraklesów, podczas tegorocznego wydarzenia MMARockspl przyznał dziewięć statuetek Najważniejsze nagrody ...

Całość ›

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław

W nowym sezonie 2019 firma Astech ponownie będzie Sponsorem żuzlowej WTS Sparty Wrocław Przed nimi trzeci sezon współpracy – ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie,
#sponsoringsport #onet #joannajedrzejczyk https://t.co/Z8LO04OmfI

Heraklesy za rok 2018 rozdane.
#sponsoringsport #mma #heraklesy https://t.co/LTKBCG9DFR