Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nowa Legia.com nagrodzona na Mobile Trends Awards

Nowa wersja oficjalnej strony Legii Warszawa Legia.com została nagrodzona w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards w kategorii portal lub serwis mobile / RWD.

Nowoczesny projekt i zaawansowana funkcjonalność strony to część systemowej transformacji cyfrowej, którą przechodzi największy polski klub. Legia Warszawa jako jedyna marka sportowa znalazła się w elitarnym gronie laureatów Mobile Trends Awards 2019, najbardziej prestiżowego w Polsce konkursu technologicznego. Nagradzane są firmy o mocnej pozycji na rynku, które w swoich projektach wykorzystały wysokiej jakości mobilne technologie.

Kapituła konkursu, w której skład wchodzą wybitni eksperci od lat wyróżniający się osiągnięciami w branży mobile, w uzasadnieniu przyznania nagrody Legii Warszawa podała: „podążanie zgodnie ze strategią mobile first, użyteczność, prostotę, czytelność i estetyczny wygląd przy jednoczesnej ogromnej liczbie materiałów i treści w serwisie”. Wśród najważniejszych kryteriów branych pod uwagę były również perfekcja wykonania, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.

– „W procesie digitalizacji treści i usług Legia dołącza do czołówki europejskich klubów i już jest wśród największych polskich firm, które wyróżniają się innowacyjnością. Jesteśmy dumni odbierając prestiżowe wyróżnienie w konkursie Mobile Trends Awards. Dziękujemy za docenienie kierunku zmian, w jakim zmierzamy oraz jakości naszego produktu. Cyfryzacja to jeden z najpoważniejszych procesów, które strategicznie i planowo wdrażamy od wielu miesięcy. Dzięki niej Legia będzie bardziej przyjazna, nowoczesna, dostosowana do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i formy konsumpcji treści przez użytkowników. Dodatkowo, klub otrzyma nowe możliwości reklamowe dla sponsorów. Nowa strona, aplikacja i chatBOT na Messengerze to pierwsze z wielu projektów, które już mogliśmy przedstawić naszej społeczności kibiców i partnerom biznesowym” – mówi dyrektor ds. digital i IT Legii Warszawa Adam Piotrowicz.

Premiera nowej odsłony Legia.com odbyła się w październiku 2019 roku pod hasłem „Odpowiadamy na Wasze potrzeby”. Unikalny projekt ma funkcjonalność RWD (technologii responsywnej), która dostosowuje układ przeglądania strony do urządzenia. Legia Warszawa inwestuje w niezależny player wideo, aby prezentować kibicom własne formaty tworzone w dziale mediów, w tym transmisje meczów. Zastosowane rozwiązania technologiczne dają możliwość pokazania multibranżowej działalności klubu: piłkarskiej (w tym prowadzone na żywo, multimedialne Centrum Meczowe), biznesowej, sponsoringowej, eventowej, społecznej, edukacyjnej i charytatywnej.

Projekt nowej Legia.com realizowany był przez partnera technologicznego klubu HeroDOT, digital house specjalizujący się w kreowaniu produktów i rozwiązań cyfrowych na platformy webowe i mobilne. Firma wspiera Legię Warszawa w procesie transformacji cyfrowej, tworząc dla klubu responsywną stronę www oraz aplikację mobilną.

Wśród pozostałych laureatów Mobile Trend Awards znaleźli się m.in. PKO BP, InPost i Żabka Polska. Pozą Legią, w kategorii portal lub serwis mobile / RWP nominowanymi byli Grupa Interia oraz Kukbuk.pl.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›