Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Novotel ruszył z kampanią „Zgrupowanie Kibiców”

„Zgrupowanie Kibiców”to nowa kampania Novotelu, realizowana w Polsce przy współpracy z Onetem.

To był początek działań zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel (grupa AccorHotels) zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię zrealizuje Arskom Group.

Akcja ruszyła w piątek, 23 marca, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria. W hotelu Novotel Wrocław Centrum powstało studio meczowe Onetu (20 minut przed i po meczu), które poprowadził Michał Pol, a jego gośćmi byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Studio było transmitowane na żywo na stronach Onet.pl i PrzegladSportowy.pl, a także za pośrednictwem Facebooka Onet Sport.

– „Zgodnie z filozofią 'Live the Moment’, każda chwila spędzona w hotelach Novotel ma znaczenie. Wierzymy, że nasze strefy kibica będą propozycją numer jeden dla wszystkich fanów podczas tegorocznych mistrzostw. Chcemy, aby odwiedzali je nie tylko hotelowi goście, ale też lokalni mieszkańcy, by razem z nami dzielić sportowe emocje” – podkreśla Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.

W ramach współpracy branded contentowej powstaje portal www.zgrupowaniekibicow.pl, który będzie prowadzony we współpracy z redakcją sportową Onet.pl, by dostarczyć kibicom aktualności i ciekawostki o futbolu.

To pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. W ramach kampanii marka zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania sportowych emocji, a podczas mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców.

W Polsce pod marką Novotel funkcjonuje 13 hoteli w 8 miastach: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.

Kampanię „Novotel – Zgrupowanie Kibiców” realizuje agencja Arskom Group.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›