Novotel ruszył z kampanią „Zgrupowanie Kibiców”
„Zgrupowanie Kibiców”to nowa kampania Novotelu, realizowana w Polsce przy współpracy z Onetem.
To był początek działań zaplanowanych do lipca tego roku, w ramach których Novotel (grupa AccorHotels) zorganizuje strefy kibica we wszystkich 23 hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię zrealizuje Arskom Group.
Akcja ruszyła w piątek, 23 marca, przy okazji towarzyskiego meczu Polska – Nigeria. W hotelu Novotel Wrocław Centrum powstało studio meczowe Onetu (20 minut przed i po meczu), które poprowadził Michał Pol, a jego gośćmi byli Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski, dziennikarz Antoni Bugajski i Piotr Celeban, piłkarz Śląska Wrocław. Studio było transmitowane na żywo na stronach Onet.pl i PrzegladSportowy.pl, a także za pośrednictwem Facebooka Onet Sport.
– „Zgodnie z filozofią 'Live the Moment’, każda chwila spędzona w hotelach Novotel ma znaczenie. Wierzymy, że nasze strefy kibica będą propozycją numer jeden dla wszystkich fanów podczas tegorocznych mistrzostw. Chcemy, aby odwiedzali je nie tylko hotelowi goście, ale też lokalni mieszkańcy, by razem z nami dzielić sportowe emocje” – podkreśla Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.
W ramach współpracy branded contentowej powstaje portal www.zgrupowaniekibicow.pl, który będzie prowadzony we współpracy z redakcją sportową Onet.pl, by dostarczyć kibicom aktualności i ciekawostki o futbolu.
To pierwsze działania marki Novotel na polskim rynku związane z piłką nożną. W ramach kampanii marka zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania sportowych emocji, a podczas mistrzostw wprowadzi dedykowaną ofertę dla kibiców.
W Polsce pod marką Novotel funkcjonuje 13 hoteli w 8 miastach: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.
Kampanię „Novotel – Zgrupowanie Kibiców” realizuje agencja Arskom Group.