Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nike i futbolsport.pl sponsorem technicznym Warty Poznań

Firma Nike oraz profesjonalny sklep piłkarski futbolsport.pl będą przez najbliższe 3,5 roku sponsorem technicznym Warty Poznań.

Pierwszoligowy klub zacieśnił współpracę z profesjonalnym salonem piłkarskim futbolsport.pl, oficjalnym dystrybutorem produktów firmy Nike.

Warta Poznań podpisała z Nike i futbolsport.pl umowę, która będzie obowiązywała do czerwca 2022 roku. W myśl porozumienia amerykański producent odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych będzie ubierał pierwszy zespół „Zielonych”, a także wszystkie drużyny młodzieżowe. Warta Poznań należy tym samym do licznej rodziny partnerów Nike, w której są najlepsze kluby piłkarskie świata, takie jak FC Barcelona, Paris Saint Germain, Chelsea FC, Manchester City. Warto też podkreślić, że stroje z charakterystycznym symbolem tzw. łyżwy nosiło aż 10 reprezentacji narodowych podczas ubiegłorocznego mundialu. Nike jest sponsorem technicznym reprezentacji Polski oraz m.in. piłkarskich mistrzów świata, zespołu Francji.

– “Jest nam bardzo miło, że pozyskaliśmy do współpracy Wartę Poznań, jeden z najstarszych klubów w Polsce i jeden z największych w Wielkopolsce. Przez 3,5 roku piłkarze „Zielonych” będą ubrani w stroje NIKE które będziemy dostarczać” – mówi Rafał Komorowski, dyrektor ds. klientów strategicznych firmy futbolsport.pl, której salon mieści się w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 1A. – “Dla wszystkich zawodników, trenerów, rodziców zawodników z grup młodzieżowych Warty Poznań przygotowaliśmy specjalne oferty na sprzęt piłkarski Nike. Z myślą o kibicach mamy przygotowane koszulki meczowe Warty Poznań, które są już do nabycia w naszym sklepie. Oczywiście stale będziemy powiększali asortyment produktów Nike z herbem Warty oraz gadżetów poznańskiego klubu.”

“Została właśnie sformalizowana współpraca, która tak naprawdę trwa już od kilku miesięcy. W tym czasie zdążyliśmy się przekonać o tym, że dostarczany nam sprzęt firmy Nike jest najwyższej klasy. Natomiast nasi partnerzy z firmy futbolsport.pl świetnie znają się na rzeczy i bardzo dobrze orientują się też w potrzebach pierwszoligowego klubu piłkarskiego” – mówi Tomasz Wichniarek, dyrektor zarządzający Warty Poznań. – “Cieszy nas to, że do połowy 2022 roku będziemy grali w jednej drużynie z Nike i futbolsport.pl.”

Najnowsze

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›

Ekstraklasa wypłaciła już klubom blisko 54 mln zł za bieżący sezon

Ekstraklasa SA przelała już na konta klubów uczestniczących w rozgrywkach prawie 54 mln zł w ramach pierwszej transzy wypłat za ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.