Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Niemiecka akcja crowfundingowa w wykonaniu Polaków

Rusza pierwszy zagraniczny projekt znanego już w świecie polskiego sportu portalu Fans4club. 

Portal w naszym kraju zrealizował już kilka ciekawych projektów, obecnie również wraz z Ruchem Chorzów oraz Stalą Gorzów zbiera środki. Tym razem poznańska firma otworzyła się na naszych zachodnich sąsiadów i realizuje wspólny projekt crowfundingowy. Mimo, że niemiecki sport jest lepiej zarządzany i finansowany od naszego zespół Kickers Offenbach ma problemy finansowe. Celem wspólnego działania jest pozyskanie środków na spłatę długów.

Kulminacyjnym punktem akcji są mecze towarzyskie z klubami: Fortuna Düsseldorf 1895, Bayer 04 Leverkusen oraz Hannover 96. Podczas tych spotkań kibice będą mogli m.in w przerwie spotkań strzelać karne lub zostać asystentem trenera. Wśród nagród dostępne jest również podpisanie kontraktu z klubem na jeden dzień oraz możliwość zagrania jako zawodnik Kickers Offenbach w meczu treningowym.

Cała akcja ma na celu uzbieranie 75000 euro, promowana jest pod hasłem “ALLES AUF ROT WEISS. KICKERS HAUTNAH”

Zapraszamy do odwiedzenia strony akcji.

Źródło: fans4club.de

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O