fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Niemiecka akcja crowfundingowa w wykonaniu Polaków

Rusza pierwszy zagraniczny projekt znanego już w świecie polskiego sportu portalu Fans4club. 

Portal w naszym kraju zrealizował już kilka ciekawych projektów, obecnie również wraz z Ruchem Chorzów oraz Stalą Gorzów zbiera środki. Tym razem poznańska firma otworzyła się na naszych zachodnich sąsiadów i realizuje wspólny projekt crowfundingowy. Mimo, że niemiecki sport jest lepiej zarządzany i finansowany od naszego zespół Kickers Offenbach ma problemy finansowe. Celem wspólnego działania jest pozyskanie środków na spłatę długów.

Kulminacyjnym punktem akcji są mecze towarzyskie z klubami: Fortuna Düsseldorf 1895, Bayer 04 Leverkusen oraz Hannover 96. Podczas tych spotkań kibice będą mogli m.in w przerwie spotkań strzelać karne lub zostać asystentem trenera. Wśród nagród dostępne jest również podpisanie kontraktu z klubem na jeden dzień oraz możliwość zagrania jako zawodnik Kickers Offenbach w meczu treningowym.

Cała akcja ma na celu uzbieranie 75000 euro, promowana jest pod hasłem “ALLES AUF ROT WEISS. KICKERS HAUTNAH”

Zapraszamy do odwiedzenia strony akcji.

Źródło: fans4club.de

Najnowsze

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek SA będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a ...

Całość ›

FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

Oficjalnym sponsorem Legii Warszawa została firma FoodCare, producent min popularnego napoju izotonicznego 4move Nowa umowa sponsorska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP https://t.co/K6a38n7En4

Totolotek do 2019 roku z Lechią Gdańsk.
#sponsoringsport #pilkanozna #totolotek https://t.co/dCN2qHWx22