Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nicki Pedersen i N’Gine we wspólnej walce o żużlowe trofea

W sezonie żużlowym 2018, nowy ambasador marki N’Gine, Nicki Pedersen wystartuje w polskiej Ekstralidze w drużynie Grupy Azoty Unii Tarnów.

Nicki Pedersen jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych żużlowców na świecie, budzącym wiele emocji wśród kibiców oraz opinii publicznej. Doświadczony Duńczyk to bezkompromisowy zwycięzca, który rywalizację ma we krwi a swoim rywalom nie daje szans. Dla trzykrotnego Indywidualnego Mistrza Świata na żużlu nie ma granic nie do pokonania. W nadchodzącym sezonie będzie walczył o kolejne żużlowe trofea – czwarty tytuł mistrza świata i odzyskanie tytułu Indywidualnego Mistrza Europy, który zdobył w 2016 roku.

Nierozerwalnie związana z męskim światem motoryzacji marka napoju energetycznego N’Gine zaprosiła do współpracy Nickiego Pedersena, który utożsamia jej wartości. N’Gine to synonim siły i rywalizacji, paliwo napędowe w codziennym wyścigu do mety i życia na wysokich obrotach – dodaje mocy, gdy spada poziom energii i potrzebne jest dodatkowe wsparcie.

– „Prywatnie od lat jestem fanem Nickiego Pedersena – ten waleczny żużlowiec i mistrz świata to człowiek „głodny zwycięstw”, który nigdy się nie poddaje. Jest uosobieniem męskości, doświadczenia, adrenaliny, życia na wysokich obrotach, zatem doskonale pasuje do marki N’Gine, świadomie realizującej strategię opartą na sportach motorowych. Jestem przekonany, że to doskonały ambasador naszej drużyny. Będę mu kibicował podczas zmagań na torze.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes firmy FoodCare.

W istocie Pedersen nigdy nie odpuszcza – po ciężkiej kontuzji wraca do walki ze zdwojoną siłą. Zawodnik poświęcił większość zeszłego sezonu na rekonwalescencję. O tym, jak poważny był to uraz świadczy fakt, że sam był bliski zakończenia żużlowej kariery. Kojarzony z walką do ostatnich metrów, Nicki „Power” Pedersen, już w kwietniu wystartuje w eliminacjach do cyklu Speedway Euro Championship 2018.

– „Jestem dobrze przygotowany do nowego sezonu żużlowego. Po kontuzji, wiele miesięcy poświęciłem na leczenie i rehabilitację. Wiele osób było zdania, że nie wrócę do sportu, jednak potrzeba rywalizacji jest u mnie niezwykle silna. Wygrałem z bólem, bo żużel to całe moje życie, największa pasja. Dlatego też podpisałem nowy kontrakt z marką N’Gine, która idealnie pasuje do mojego stylu życia. Dołożę wszelkich starań, aby promować produkt nie tylko w Polsce, ale również w pozostałej części Europy.” – powiedział Nicki Pedersen.

Należąca do firmy FoodCare marka napoju energetycznego, wspiera osoby prowadzące intensywny tryb życia i od wielu lat współpracuje z najlepszymi sportowcami – N’Gine promował polski kierowca Formuły 1 – Robert Kubica. Na rynku będzie dostępna nowa puszka z wizerunkiem Nickiego Pedersena, dodatkowo marka zapewni wsparcie działaniami in-store, w tym silną obecność dedykowanych materiałów POS. N’Gine jest także oficjalnym sponsorem Speedway Euro Championship – prestiżowych zawodów w kategorii „czarnego sportu”.

Źródło: FoodCare

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›