Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nice sponsorem piłkarskiej 1 Ligi

Polska firma Nice została sponsorem tytularnym piłkarskiej 1 Ligi.

27 lutego 2017 roku w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej podpisana została umowa pomiędzy PZPN a firmą Nice, na mocy której producent i dystrybutor automatyki do bram i rolet został sponsorem tytularnym rozgrywek 1 ligi. Kontrakt będzie obowiązywał do zakończenia rundy wiosennej sezonu 2016/2017 oraz w sezonie 2017/2018. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę Nice 1 Liga.

– „Podpisanie umowy sponsoringowej z firmą Nice jest kolejnym etapem budowy marki i prestiżu rozgrywek 1 ligi. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu kierownictwa PZPN i PLP dwa lata temu pozyskaliśmy godnego partnera telewizyjnego ligi – Telewizję Polsat. Naturalną konsekwencją tego kroku jest podpisanie teraz umowy ze sponsorem tytularnym. Wysoki poziom organizacyjny jak i nieustannie rosnący zasięg medialny rozgrywek 1 Ligi sprawił, że rozgrywki te stały się atrakcyjnym produktem dla sponsorów. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Pierwszej Ligi Piłkarskiej w dalszej profesjonalizacji rozgrywek 1 Ligi. Gorąco wierzymy, że zaangażowanie nowego sponsora tytularnego ligi, firmy Nice, jeszcze bardziej wpłynie na promocję i atrakcyjność tych rozgrywek” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– „Od blisko 15 lat Nice wspiera polski sport. Działania, które zrodziły się z pasji, dzisiaj stanowią przemyślaną i spójną strategię marketingową, która pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników produktów Nice oraz daje marce bardzo duży zwrot reklamowy. Na przestrzeni ostatnich lat Nice był m.in. sponsorem żużlowej reprezentacji Polski, oficjalnym partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy czy pierwszym w historii sponsorem sędziów PZPN. Jesteśmy przekonani, że dzięki wspólnej pracy doprowadzimy teraz do pełnej profesjonalizacji rozgrywek zaplecza Ekstraklasy, a mecze Nice 1 Ligi będą ciekawymi widowiskami sportowymi dla widzów zgromadzonych na trybunach stadionów oraz przed telewizorami. Już wkrótce będziemy mieli okazję ogłosić jeszcze jedną umowę na sponsoring tytularny ligi sportowej w Polsce, więc pod tym względem także będziemy liderem w kraju” – powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Nowy logotyp rozgrywek pojawi się na koszulkach meczowych wszystkich drużyn, centralnym miejscu band reklamowych oraz na ściankach do wywiadów. Logotyp będzie prezentowany również w trakcie transmisji meczów prowadzonych przez telewizję Polsat.

– „W ciągu ostatnich kilku miesięcy kluby i liga wykonały ogromną pracę, by przygotować się na ten moment. Cieszymy się, że 1 liga jest coraz bardziej atrakcyjna dla kibiców i reklamodawców. To krok milowy w rozwoju naszego projektu, ale na pewno nie ostatni. Przed nami wciąż wiele pracy, ale ze wsparciem nowych sponsorów i partnerów z przyjemnością będziemy podnosić poziom rozgrywek i ich marketingową oprawę” – mówi Martyna Pajączek, prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Sponsor tytularny to nie jedyna nowość dotycząca rozgrywek 1 ligi. Wraz z powrotem klubów pierwszoligowych na boiska uruchomiony zostanie całkowicie nowy oficjalny serwis internetowy poświęcony rozgrywkom. Tym samym strona www.1liga.org będzie centrum informacji o rozgrywkach.

Źródło: PZPN

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›