Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nice aktywuje kibiców 1 Ligi

Firma Nice, sponsor tytularny rozgrywek Nice 1 Ligi, rozpoczyna konkurs dla klubów biorących udział w tegorocznych zmaganiach na futbolowym zapleczu Ekstraklasy.

Kluby, których kibice wykażą się największym zaangażowaniem, wiosną będą mogły zautomatyzować swój stadion produktami Nice wartymi łącznie blisko 30 tys. zł. Nagrodzone zostaną trzy najbardziej aktywne kluby.

Zasady konkursu są niezwykle proste, dzięki czemu wziąć udział w nim może praktycznie każdy kibic posiadający komputer z dostępem do Internetu. Zainteresowane kluby umieszczają na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi (lub sam link). Zwycięzcą rywalizacji będzie klub, który zagwarantuje największą liczbę unikalnych wejść na stronę konkursową.

Konkurs potrwa do końca marca. Na jego zakończenie trzy najlepsze kluby Nice 1 Ligi pod względem unikalnych wejść otrzymają atrakcyjne nagrody. Zwycięzca będzie mógł wybrać produkty z oferty Nice wraz o łącznej wartości 12 tys. zł brutto. Wskazane produkty zostaną zainstalowane na stadionie lub przylegającej do niego infrastrukturze przez Partnera Handlowego Nice. Drugi klub będzie mógł zautomatyzować swój stadion za 8 tys. zł, natomiast trzeci za 6 tys. zł. Te kwoty pozwalają na zakup profesjonalnych szlabanów, kilku bram garażowych czy samych napędów do różnego rodzaju bram wjazdowych wraz z akcesoriami bądź częściową instalację systemu parkingowego lub systemu kontroli dostępu do obiektu.

– „Jesteśmy przekonani, że nasze produkty mogą wydatnie poprawić infrastrukturę stadionową. Systematycznie rozszerzamy naszą ofertę, która może być wykorzystana na obiektach sportowych. Coraz więcej stadionów sportowych w Polsce korzysta z naszych innowacyjnych rozwiązań. Mówimy tutaj nie tylko o samych szlabanach, ale także o zaawansowanych systemach parkingowych NicePark Pro czy systemach kontroli dostępu Nice Access” – mówi Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska.

Realizacja nagrody będzie miała miejsce w trakcie rundy wiosennej sezonu 2017/2018. Tym samym profesjonalnie zautomatyzowany zostanie jeden z obiektów pierwszoligowych. Warto podkreślić, że każdego roku stadiony w Nice 1 Lidze poprawiają swój stan techniczny. Część obiektów to już piękne areny, na których można rozgrywać nawet mecze międzynarodowe.

Każdy kibic, który weźmie udział w konkursie, ma dodatkowo szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród dla siebie. Po przejściu na stronę konkursową należy wypełnić krótki formularz, odpowiedzieć poprawnie na jedno proste pytanie kontrolne oraz wymyślić hasło promujące rozgrywki Nice 1 Ligi. Co tydzień autorzy najciekawszych haseł, którzy jednocześnie polubią profil Nice na Facebooku (https://www.facebook.com/NiceAutomatyka/), zostaną wyróżnieni oryginalnymi piłkami oraz koszulkami meczowymi z autografami piłkarzy swojej ulubionej drużyny z Nice 1 Ligi.

Źródło: 1 Liga

 

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›