Nice 1 Liga rusza z nową akcją dla kibiców
Nice aktywizuje kibiców, oferując im zniżkę na swoje produkty za aktywność.
Firma Nice Polska jako sponsor tytularny Nice 1 Ligi przygotowała unikatową propozycję dla kibiców rozgrywek oraz klubów rywalizujących za zapleczu piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Każdy kibic, który uda się do punktu handlowego Nice z biletem z meczu Nice 1 Ligi, otrzyma możliwość zakupu zestawu automatyki do bramy z rabatem przekraczającym nawet 400 zł, a dodatkowo zostanie sponsorem własnego klubu. Za każdy zakupiony zestaw dany klub otrzyma od Nice dofinansowanie na rozwój własnej infrastruktury stadionowej.
Zasady akcji promocyjnej są niezwykle proste. Aby skorzystać z unikatowej oferty, wystarczy, że kibic z biletem w ręku z dowolnego meczu Nice 1 Ligi z rundy wiosennej sezonu 2017/2018 uda się do Partnera Handlowego Nice biorącego udział w akcji. Dzięki temu będzie miał możliwość skorzystania z niezwykle atrakcyjnych propozycji cenowych na 3 flagowe zestawy automatyki Nice.
– „Zawsze staramy się być aktywnym sponsorem i stąd nasze zaangażowanie w rozwój infrastruktury stadionowej w Nice 1 Lidze. W ligowej promocji piłkarskiej uwzględniono najpopularniejsze modele siłowników. W związku z tym każdy kibic znajdzie odpowiednią propozycję dla siebie. Powiedzmy sobie szczerze – w naszej akcji bilet z dowolnego meczu Nice 1 Ligi jest banknotem o nominale ponad 400 zł!” – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Każdy kibic, który zdecyduje się na skorzystanie z promocji, może dodatkowo wypełnić krótką ankietę w punkcie handlowym, dzięki czemu po kilku dniach na jego adres, wysłana zostanie okolicznościowa piłka Nice.
To jednak nie wszystko. – „Za każdy zakupiony zestaw przez kibica, jego klub z Nice 1 Ligi otrzyma do wykorzystania dofinansowanie w wysokości 100 zł brutto na nasze produkty. Myślę, że dzięki temu po raz kolejny przyczynimy się do poprawy infrastruktury na ligowych obiektach. Mamy nadzieję, że kluby na tyle zaktywizują swoich kibiców, że dzięki temu stadiony będą mogły zostać wyposażone w nasze inteligentne systemy, co zwiększy komfort, a także poprawi bezpieczeństwo obiektów” – dodaje Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska.
Akcja promocyjna trwa do 15 lipca 2018 r., zaczyna się 14 kwietnia. W akcji biorą udział wytypowani Partnerzy Handlowi Nice.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA – silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.