fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

New Balance przedstawia limitowaną serię „Otruska Pack”

New Balance przedstawia limitowaną serię „Otruska Pack” – pierwszą w historii marki propozycję produktów, łączących futbol i lifestyle.

Inspiracją do powstania serii byl znany z mitologii greckiej dwugłowy pies Ortros. W skład „Otruska Pack” wchodzą trzy modele butów: dwa piłkarskie Tekela i Furon 4.0 oraz 247 z linii lifestyle.

Styl butów piłkarskich wchodzących w skład „Otruska Pack” podkreśla dwie cechy cenione wśród graczy: nieustępliwość i spryt. Cala kolekcja nawiązuje do różnorodności i kolorów Rosji, która jest gospodarzem największego piłkarskiego wydarzenia tego roku.

Nowy model Tekela stworzony został z myślą o zawodnikach, których szybkość i zwinność potrafią zmienić przebieg gry. Specjalna cholewka wykonana z mikrofibry – z widocznymi elastycznymi szwami – zapewnia stabilność oraz doskonałe czucie piłki. Zwrotność piłkarza wspiera podeszwa wykonana z materiału TPU, intarsjowana wewnętrzna nylonowa płytka oraz stożkowe korki.

Model Furon 4.0 stworzono z myślą o szybkości, przyspieszeniu i dokładnych podaniach. Zaprojektowany dla prawdziwych wojowników, nieustępliwych i gotowych na wszystko na murawie. Cholewka wykonana w technologii FantomFit, membrana Hidraskin oraz zwiększona strefa kontaktu wokół sznurówek pomagają oddawać precyzyjne strzały. Podeszwa wykonana z materiału TPU, intarsjowana wewnętrzna nylonowa płytka oraz specjalna strefa toe-off wspomagają przyśpieszenie w kluczowych momentach gry.

Model 247 zaprojektowany zostały z myślą o nowoczesnym, miejskim stylu życia, który trwa 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Wyjątkowe dopasowanie, najlepsze materiały i nowoczesny wygląd sprawią, że seria doskonale wpisze się w aktywny styl życia.

General Manager New Balance Football Kenny McCallum powiedział: – “New Balance z dumą prezentuje nową serię produktów inspirowanych kulturą Rosji, łączących dwa światy: piłkę nożną oraz miejski styl.”

W Polsce, ambasadorem marki New Balance Futbol jest Artur Boruc – bramkarz, 65-krotny reprezentant Polski, uczestnik Mistrzostw Świata w 2006 roku w Niemczech oraz Mistrzostw Europy w 2008 i 2016, który również angażuje się w promocję zestawu „Otruska Pack”.

Modele butów Furon 4.0, Tekela oraz 247 w limitowanej ilości dostępne będą m.in.: w wybranych sklepach stacjonarnych New Balance na terenie Polski na www.nbsklep.pl oraz w sieci sklepów R-GOL.

PD1_6768.jpg

Artur_Boruc_Furon HD.JPG

Najnowsze

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin

Energo-Kontrol został nowym sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin Zagłębie Lubin pozyskało nowego partnera, którym została ...

Całość ›

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Wisły Kraków SA Daniel Gołda został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin
#sponsoringsport #zaglebielubin #tv https://t.co/I1sSw3enYW

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/G0lzJgYbYP