fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

New Balance przedstawia limitowaną serię „Otruska Pack”

New Balance przedstawia limitowaną serię „Otruska Pack” – pierwszą w historii marki propozycję produktów, łączących futbol i lifestyle.

Inspiracją do powstania serii byl znany z mitologii greckiej dwugłowy pies Ortros. W skład „Otruska Pack” wchodzą trzy modele butów: dwa piłkarskie Tekela i Furon 4.0 oraz 247 z linii lifestyle.

Styl butów piłkarskich wchodzących w skład „Otruska Pack” podkreśla dwie cechy cenione wśród graczy: nieustępliwość i spryt. Cala kolekcja nawiązuje do różnorodności i kolorów Rosji, która jest gospodarzem największego piłkarskiego wydarzenia tego roku.

Nowy model Tekela stworzony został z myślą o zawodnikach, których szybkość i zwinność potrafią zmienić przebieg gry. Specjalna cholewka wykonana z mikrofibry – z widocznymi elastycznymi szwami – zapewnia stabilność oraz doskonałe czucie piłki. Zwrotność piłkarza wspiera podeszwa wykonana z materiału TPU, intarsjowana wewnętrzna nylonowa płytka oraz stożkowe korki.

Model Furon 4.0 stworzono z myślą o szybkości, przyspieszeniu i dokładnych podaniach. Zaprojektowany dla prawdziwych wojowników, nieustępliwych i gotowych na wszystko na murawie. Cholewka wykonana w technologii FantomFit, membrana Hidraskin oraz zwiększona strefa kontaktu wokół sznurówek pomagają oddawać precyzyjne strzały. Podeszwa wykonana z materiału TPU, intarsjowana wewnętrzna nylonowa płytka oraz specjalna strefa toe-off wspomagają przyśpieszenie w kluczowych momentach gry.

Model 247 zaprojektowany zostały z myślą o nowoczesnym, miejskim stylu życia, który trwa 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Wyjątkowe dopasowanie, najlepsze materiały i nowoczesny wygląd sprawią, że seria doskonale wpisze się w aktywny styl życia.

General Manager New Balance Football Kenny McCallum powiedział: – “New Balance z dumą prezentuje nową serię produktów inspirowanych kulturą Rosji, łączących dwa światy: piłkę nożną oraz miejski styl.”

W Polsce, ambasadorem marki New Balance Futbol jest Artur Boruc – bramkarz, 65-krotny reprezentant Polski, uczestnik Mistrzostw Świata w 2006 roku w Niemczech oraz Mistrzostw Europy w 2008 i 2016, który również angażuje się w promocję zestawu „Otruska Pack”.

Modele butów Furon 4.0, Tekela oraz 247 w limitowanej ilości dostępne będą m.in.: w wybranych sklepach stacjonarnych New Balance na terenie Polski na www.nbsklep.pl oraz w sieci sklepów R-GOL.

PD1_6768.jpg

Artur_Boruc_Furon HD.JPG

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4