Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Netto pozostaje sponsorem hali w Szczecinie

Co najmniej przez kolejnych 5 lat duńska firma będzie sponsorem tytularnym hali widowisko-sportowej. Obiekt nadal będzie nosić nazwę Netto Arena.

– „Bardzo się cieszę, że mimo pandemii i trudnych okoliczności kontynuujemy naszą współpracę. Netto to sprawdzony i solidny partner, który ma swoją markę i co ważne jest związany z naszym regionem.” – powiedział Piotr Krzystek, prezydent Szczecina.

Netto zostało sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej 3 lata temu. Porozumienie Miasta z duńską siecią supermarketów będzie kontynuowane. Nowa umowa obowiązuje do 3 stycznia 2026 r.

– „Sportowe emocje są nam wyjątkowo bliskie. Mamy przy tym pełną świadomość, że rozwijanie potencjału sportowego wymaga wsparcia. Dlatego też jestem niezmiernie dumny, że Netto nadal pozostanie sponsorem tytularnym największej hali widowiskowo-sportowej w regionie” – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Do tej pory do miejskiej kasy z tytułu umowy sponsorskiej wpłynęło 1,85 mln zł. W kolejnych latach duńska firma za prawa do nazwy szczecińskiej hali widowisko-sportowej będzie płacić Miastu blisko 630 tys zł. rocznie.

Ostateczna wartość umowy będzie zależna od pandemii COVID-19. Strony porozumienia ustaliły bowiem, że na czas przekształcenia hali widowiskowo – sportowej w szpital tymczasowy, opłata będzie pomniejszona o 30 % wartości.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›