Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Netia Białystok nowym partnerem Jagiellonii

Netia Białystok niedawno podpisała umowę z Wigrami Suwałki, tym razem przyszedł czas na Jagiellonię. 

Umowę o współpracy podpisała 22.07.2016 r. Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii i Jarosław Gryza, odpowiedzialny za Netię na Podlasiu.

– Z ogromną satysfakcją podjęliśmy rozmowy z Jagiellonią i jesteśmy dumni że możemy być partnerem Klubu. Można powiedzieć, że Netia w Białystoku wraca do korzeni – przed kilkoma laty połączyliśmy tu siły kilku lokalnych operatorów, dziś działamy pod ogólnopolską marką, ale nadal czujemy się firmą z Białegostoku. Chcemy być bliżej naszych klientów, identyfikować się z miastem i z regionem i tym co jest ważne dla ludzi stąd. Chcemy wspierać również młode talenty z działającej przy Jagiellonii Akademii Piłkarskiej – mówi Jarosław Gryza z Netii.

Również kibice Jagielloni będą mogli liczyć na niespodzianki od Netii, która w Białymstoku dostarcza telewizję kablową, Internet i telefon na największych białostockich osiedlach. M.in. trwają prace nad specjalną ofertą dostępną wraz z Kartą Kibica Jagiellonii.

Warto wspomnieć, że to zupełnie nowe pole na którym pojawia się Netia. Ten jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce stawia na samodzielność regionów, co już przełożyło się na ciekawe posunięcia na Podlasiu. Zaledwie kilka dni temu za sprawą Jarosława Gryzy Netia została sponsorem klubu Wigry Suwałki.

Źródło: Nadesłane – Netia Białystok

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD