Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Neonet Sponsorem Strategicznym Rakowa

Neonet – jedna z największych polskich sieci stacjonarnych sklepów oraz sklep e-commerce specjalizujący się w sprzedaży produktów z branż RTV, AGD oraz multimediów został nowym sponsorem strategicznym Rakowa Częstochowa.

W ramach współpracy logotyp firmy pojawi się m.in. na spodenkach meczowych pierwszego zespołu, a także będzie widoczny w różnych formach komunikacji z kibicami, elementach ekspozycyjnych stadionu przy Limanowskiego 83 oraz w naszych mediach społecznościowych.

„Cieszymy się, że możemy powitać na naszym pokładzie kolejną markę z grupy x-kom i wesprzeć jej rozwój, tak jak dostarczamy wartość dla wszystkich naszych partnerów i sponsorów. Przede wszystkim jesteśmy szczęśliwi ze współpracy z mocnym graczem powiązanym z technologią i nowoczesnym handlem, ponieważ naszym celem jest zawsze być liderem w każdym aspekcie. Jestem przekonany, że wspólnie uda nam się zrealizować wiele udanych projektów, a marka Neonet ponownie nabierze blasku na polskim rynku” – mówi Piotr Obidziński, prezes Rakowa Częstochowa.

Neonet posiada ponad 20-letnie doświadczenie na rynku branży RTV, AGD oraz multimediów. Z ponad 100 sklepami stacjonarnymi zlokalizowanymi w średnich i mniejszych miastach całej Polski, spółka aktywnie przyczynia się do dynamicznego wzrostu tego segmentu w Polsce.

„Dzięki tej współpracy Neonet jeszcze mocniej zaznaczy swoją obecność w świadomości fanów piłki nożnej w całej Polsce, a Raków zyska stabilne wsparcie na drodze do kolejnych sukcesów. Piłka nożna to nie tylko sport – to emocje, pasja i poczucie wspólnoty, które są dla nas równie ważne i którymi kierujemy się na co dzień. Chcemy pokazać, że wspólne zaangażowanie w lokalne społeczności może łączyć fanów, klub i biznes. To partnerstwo jest także szansą na lepszą komunikację z kibicami – Neonet zyskuje dodatkową przestrzeń na promocję swoich ofert, docierając do nich w ich naturalnym środowisku” – mówi Mariusz Szałaj, prezes Neonet.

Najnowsze

Cegielnia Grabarz nowym sponsorem głównym Orła Łódź

Powiększa się grono firm, które w sezonie 2025 będą wspierały Orła Łódź Nowym sponsorem głównym klubu została Cegielnia ...

Całość ›

PayPo przedłuża współpracę z PZS

PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych, przedłużawspółpracę z Polskim Związkiem Piłki ...

Całość ›

Sport Management Academy już w kwietniu

Jako Partner Medialny zapraszamy do udziału w cyklu wykładów Sport Management Academy, organizowanym przez SKN Zarządzania w Sporcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›