Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

NC+ pokaże 68 spotkań PGNiG Superligi na żywo

Mecz Gwardia Opole – PGE Vive Kielce rozpocznie 31 sierpnia nowy sezon PGNiG Superligi. Rywalizacja o mistrzostwo Polski piłkarzy ręcznych będzie transmitowana w nc+. Przez większość rundy zasadniczej nSport+ pokaże na żywo po dwa spotkania z serii, a także wszystkie mecze rundy finałowej i wybrane mecze rundy spadkowej. W całym sezonie, na żywo, zobaczymy 68 spotkań.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców transmisje będą się odbywać w piątki i soboty o godzinie 18:30, a także w niedziele o godzinie 13:00. Drużyny grające w europejskich pucharach będą mogły rozgrywać spotkania PGNiG Superligi we wtorki i środy o godzinie 20:15.

Podsumowanie wydarzeń każdej serii PGNiG Superligi nastąpi w poniedziałkowym “Kontrataku” – godzinnym, prowadzonym na żywo programie, w którym o ligowej piłce ręcznej będą rozmawiali Iwona Niedźwiedź, Piotr Karpiński i Krzysztof Bandych. W studiu nie zabraknie ciekawych gości ze świata piłki ręcznej, interesujących dyskusji, reportaży i materiałów zza kulis rozgrywek.

Producentem sygnału telewizyjnego będzie, tak jak w latach poprzednich, Ekstraklasa Live Park. Mecze będą pokazywane w jakości HD, rejestrowane przez sześć kamer, a w przypadku meczów rundy finałowej przez osiem kamer.

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule. Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza. Następnie najlepsza ósemka zmierzy się w rundzie finałowej w systemie pucharowym, a pozostałe drużyny zagrają o utrzymanie w najwyższej klasie rozgrywkowej.

Najnowsze

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports

Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp ...

Całość ›

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie

Grupa LOTOS podjęła współpracę z ośmiorgiem uzdolnionych sportowców, reprezentujących szeroką gamę dyscyplin olimpijskich ...

Całość ›

Legia i Piątek na szczycie medialności

Legia Warszawa po miesięcznej przerwie wróciła na najwyższy stopień medialności wśród klubów ekstraklasy, pierwszego miejsca ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports.
#sponsoringsport #arkagdynia #esport https://t.co/4vaSz3viQc

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie.
#sponsoringsport #lotos #igrzyska https://t.co/EfXWHRrK1s