Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

NC+ i TVP kupiły prawa do pokazywania spotkań Ekstraklasy?

Jak donosi portal Weszło spółka Ekstraklasa sprzedała prawa do pokazywania spotkań ligowych NC+ oraz TVP.

Od dawna coraz głośniej toczy się dyskusja, kto w przyszłości będzie pokazywał rozgrywki Lotto Ekstraklasy. Dziś serwis Weszło.com poinformował, że prawa te zakupiło NC+ oraz TVP. Według przekazanych informacji za całość praw stacje zapłacą 250 mln. W ramach umowy 180 mln zapłaci NC+, natomiast Telewizja Polska 70 mln. TVP w ramach współpracy będzie pokazywać sobotni hit kolejki.

Trudno jednak być pewnym wiarygodności oraz prawdziwości tej informacji ponieważ również dzisiaj spółka Ekstraklasa zaprzeczyła, że wybrano już stację, która będzie pokazywała spotkania. Komunikat jednak nie neguje przekazanych informacji. – ‘Ekstraklasa S.A. wciąż prowadzi rozmowy ze wszystkimi podmiotami zainteresowanymi zakupem praw mediowych na dwa kolejne sezony rozgrywek. Nie potwierdzamy doniesień medialnych dotyczących szczegółów i wyników procesu sprzedaży praw. Dopiero po zamknięciu rozmów i podjęciu finalnych ustaleń z nabywcami, będziemy informować o ich szczegółach” – komunikat Ekstraklasy.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh