Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Natezja nowym partnerem Piasta

Nowym partnerem biznesowy Piasta Gliwice została firma Natezja, która zajmuje się szeroko pojętą gospodarką odpadami i sprzątaniem.

Zawarta umowa zakłada wywóz śmieci i dbanie o czystość obiektach sportowych używanych przez Piasta Gliwice i będzie obowiązywała do końca roku 2022.

„Bardzo cieszymy się, że rok 2022 rozpoczynamy od podpisania współpracy z firmą Natezja, która od wielu lat dba o czystość w Gliwicach. Wspólne działania przyczynią się do zmniejszenia kosztów funkcjonowania klubu oraz będą miały pozytywny wpływ na rozwój naszego nowego partnera. Witamy serdecznie wśród przyjaciół Niebiesko-Czerwonych” – powiedział Grzegorz Bednarski, prezes Piasta Gliwice.

Obie strony w trakcie obowiązywania umowy będą pracowały wspólnie na rzecz promocji ekologii i a także wzajemną ekspozycję marek, co pozwoli zwiększyć oraz wzmocnić pozycję firm na rynku.

„Dziękujemy Piastowi Gliwice za możliwość nawiązania współpracy. Życzymy sobie, aby poprzez wspólnie podejmowane inicjatywy, udało nam się urzeczywistnić wiele użytecznych dla lokalnego społeczeństwa projektów, szczególnie tych związanych z ekologią. Obiecujemy aktywnie wspierać sportowe poczynania Klubu. Jesteśmy przekonani, że zarówno nasza misja, jaką jest ochrona środowiska poprzez prawidłową gospodarkę odpadami jak i Państwa potencjał, umożliwią dbanie o zrównoważony rozwój” – podkreślił Łukasz Bremer, prezes firmy Natezja.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›