Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nata Aqua Oficjalną Wodą Superligi i Superligi Kobiet

Nata Aqua została Oficjalnym Partnerem najwyższej klasy rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Marka zyskała miano Oficjalnej Wody Superligi i Superligi Kobiet oraz nabyła szereg świadczeń marketingowych.

Umowa została zawarta na okres dwóch sezonów – 2023/2024 oraz 2024/2025. Na mocy podpisanego kontraktu obecność marki i produktów Nata Aqua będzie widoczna podczas wszystkich meczów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. Logotyp marki pojawi się m.in. na bandach wideo, ściankach do wywiadów i mixed-zone, w mediach digitalowych oraz podczas transmisji meczów w sportowych kanałach Telewizji Polsat.

– „Zauważyliśmy dużą szansę dla promocji naszych produktów, która będzie znacznie szersza niż dotychczasowe współprace z podmiotami z Polski północnej. Teraz wchodzimy na arenę ogólnopolską. Piłkarki i piłkarze ręczni, spożywając nasze produkty, będą pokazywać jak ważna jest woda w fizjologii człowieka, w szczególności przy wysiłku sportowym. A że będzie to woda Nata Aqua to tylko podkreśla wartość naszego produktu. Myślę, że ten sponsoring przyniesie obopólne korzyści” – mówi Jan Zarębski, Prezes firmy Nata.

Częścią umowy jest również korzystanie z produktów Nata Aqua przez sportowców podczas meczów, treningów i organizowanych przez kluby akcji specjalnych. Marka nabyła także prawa licencyjne do posługiwania się logo Superligi i Superligi Kobiet oraz stworzenia i dystrybucji Oficjalnej Wody Rozgrywek.

„Niezwykle ważne jest dla nas, by współpracować z marką, która produkuje wysokiej jakości wodę, posiadającą odpowiednie minerały, które wspierają człowieka w prawidłowym funkcjonowaniu. Nata Aqua w swojej bogatej historii towarzyszyła sportowcom przy wielu sukcesach. Dlatego bardzo się cieszymy, że teraz będzie blisko naszych rozgrywek. Zarówno promując swoje produkty jak i przyczyniając się do sukcesów polskich piłkarek i piłkarzy ręcznych. To kolejny kontrakt sponsorski, który zawarliśmy w ostatnim czasie. Dla mnie to powód do dumy i dowód, że praca którą wykonujemy przynosi efekty zarówno dla Superligi jak i naszych partnerów biznesowych” – mówił Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›