Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

NAMEDSPORT pozostaje partnerem Superligi

NAMEDSPORT, producent wysokiej jakości odżywek i suplementów, przedłużył współpracę z Superligą o kolejne dwa sezony. Marka pozostaje Oficjalnym Partnerem ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet.

Na mocy zawartej umowy, marka NAMEDSPORT nabyła szereg świadczeń marketingowych, w tym ekspozycję podczas wszystkich spotkań ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet w sezonach 2023/2024 i 2024/2025. Promocja partnera obejmie m.in. reklamy na bandach wideo, w mediach digitalowych obu lig i klubów oraz podczas transmisji meczów na kanałach sportowych Telewizji Polsat. Marka będzie również partnerem wyboru najlepszego zawodnika każdego spotkania ORLEN Superligi, którego dokonają kibice w oficjalnej aplikacji mobilnej rozgrywek.

– „Kluczem do sukcesu była edukacja dotyczącą tego jak działa skuteczna i właściwa suplementacja, zarówno w okresie przygotowawczym do sezonu jak i w jego trakcie. Z tym wszystkim mocno związana jest rola regeneracji. Część zawodników i zawodniczek w tym aspekcie zaufała nam od samego początku. Inni potrzebowali na to więcej czasu. Dzisiaj widzimy bardzo fajne efekty tych działań, które mają odzwierciedlenie w liczbach. Nie tylko w kontekście sprzedaży i użytkowania naszych produktów, ale również ilości zapytań i zbudowanych relacji ze sportowcami, z czego niezmiernie się cieszymy” – mówi Bartosz Weron, dystrybutor marki NAMEDSPORT.

W ramach świadczeń aktywacyjnych Superliga wspólnie z NAMEDSPORT, podobnie jak w poprzednich dwóch sezonach współpracy, zorganizuje cykl szkoleń dla zawodniczek i zawodników oraz fizjoterapeutów pracujących w klubach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. Celem działań jest edukacja sportowców w zakresie świadomej i bezpiecznej suplementacji oraz regeneracji.

– „Za każdym razem, gdy przedłużamy kontrakt z dotychczasowym partnerem, czujemy ogromną radość. Oznacza to, że cele, które sobie założyliśmy zostały zrealizowane i nasz partner widzi wymierne korzyści ze współpracy. Zdrowie i właściwa suplementacja odgrywają ogromną rolę w życiu nie tylko zawodowych sportowców, ale również każdego człowieka. Stąd ważne jest dla nas, by promować markę sprawdzoną, przebadaną i bezpieczną, która przyczynia się zarówno do osiągania wysokich wyników sportowych jak i wspierania w codziennym odżywianiu. Taką marką jest NAMEDSPORT i cieszę się, że nadal będzie towarzyszyć rozgrywkom ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet” – powiedział Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi sp. z o.o.

Najnowsze

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›

Śląsk Wrocław i Panthers Wrocław grają razem

Piłkarski Śląsk Wrocław oraz Panthers Wrocław, którzy grają w futbol amerykański, nawiązali współpracę Oba kluby rywalizują ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›