Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Namedsport oficjalnym Partnerem Superligi i Superligi Kobiet

Marka Namedsport – producent wysokiej jakości odżywek i suplementów – podpisała umowę sponsorską z Superligą sp. z o. o. . W ramach zawartego kontraktu, Namedsport zyskał status Oficjalnego Partnera oraz Oficjalnego Dostawcy Odżywek Superligi i Superligi Kobiet. Kontrakt zawarto na dwa najbliższe sezony.

– “Od lat współpracuję ze sportowcami, dostarczając najlepsze rozwiązania, które wspierają ich w osiąganiu pełnego potencjału. Suplementy mają bezpośrednie przełożenie nie tylko na wyniki sportowe, ale także na zdrowie. Niestety, mimo szumnych sloganów, nie wszystkie są warte zaufania ze względu na skład, czystość antydopingową czy przyswajalność składników. Jakość naszych produktów jest potwierdzona przez niezależne laboratoria. Suplementy posiadają trudną do zdobycia certyfikację Informed Sport” – mówi Bartosz Weron, twórca Weron.pl, który jest oficjalnym dystrybutorem marki Namedsport w Polsce.

– “Dotychczas Namesport był kojarzony głównie z kolarstwem zawodowym. Mam jednak nadzieję, że wraz z podpisaniem umowy współpracy z Superligą, marka zostanie poznana przez szerszą publikę. Liczę, że ta współpraca przyczyni się do budowania świadomości z zakresu suplementacji, szczególnie wśród osób aktywnych i kochających sport. Jestem pewien, że dzięki tej współpracy kluby otrzymają zaufanego partnera, a sportowcy osiągną jeszcze lepsze rezultaty” – kontynuuje Bartosz Weron.

Na mocy zawartej umowy, marka Namedsport będzie eksponowana podczas wszystkich spotkań Superligi i Superligi Kobiet rozgrywanych w sezonie 2021/2022 oraz 2022/2023. Promocja nowego partnera obejmuje m.in. reklamy na bandach wideo, w mediach digitalowych obu lig i klubów oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport. Namedsport będzie również Partnerem wyboru najlepszych zawodników każdego meczu PGNiG Superligi. W porozumieniu z fizjoterapeutami każdego z klubów, nowy partner przygotuje także indywidualny program suplementacji dla sportowców oraz przeprowadzi szkolenia żywieniowe.

“Współpraca z Namedsport stanowi kontynuację misji Superligi w ramach edukacji żywieniowej sportowców. Dwa lata temu, wspólnie z POLADA, Polską Agencją Antydopingową, zainicjowaliśmy kampanię informacyjno-edukacyjną pod nazwą „GRAMY FAIR’’. Jej celem było propagowanie uczciwości i czystości w sporcie. Kolejnym krokiem jest bezpośrednia współpraca z klubami w zakresie świadomej i profesjonalnej suplementacji oraz żywienia z Partnerem, który gwarantuje absolutnie najwyższą jakość i czystość swoich produktów. Ogromnie się cieszę, że po długich negocjacjach, zawieramy kolejny kontrakt sponsoringowy, który prócz tradycyjnych metod promocji, zawiera również szereg elementów pozwalających osiągnąć liczne cele biznesowe nowego partnera.” – mówi Piotr Należyty, Prezes Zarządu Superligi sp. z.o.o..

Namedsport to włoska marka specjalizująca się w produkcji profesjonalnych odżywek i suplementów dla sportowców. Wyróżnikiem marki są naturalne składniki oraz starannie opracowane formuły, których działanie zostało potwierdzone badaniami naukowymi. Każda partia produktów jest badana przez niezależne laboratoria pod kątem czystości składników. Namedsport jest oficjalnym partnerem m.in. prestiżowych zawodów kolarskich Tour The France.

Superliga sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›