Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nakatomi nowym Partnerem Trefla Sopot

Agencja marketingowa Nakatomi została nowym Partnerem Trefla Sopot. W ramach nawiązanej współpracy klub będzie promował firmę podczas meczów domowych drużyny m.in. na bandach LED, koszu centralnym oraz parkiecie, gdzie pojawi się nowa naklejka z logo Nakatomi.

Agencja marketingowa Nakatomi ma już dziesięcioletnie doświadczenie na rynku. Firma ma swoje siedziby w Gdańsku, Warszawie czy Krakowie, ale prowadzi też kampanie globalne – nowy Partner Trefla Sopot działa też w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu. Przez ten czas Nakatomi zebrało pokaźną sieć klientów. Aktualnie agencja marketingowa wspiera firmy z ponad 100 branż w 30 krajach na całym świecie!

Co wyróżnia Nakatomi? Z pewnością marketing 360, czyli podejście do swoich zadań w sposób kompleksowy. Firma zajmuje się m.in. SEO, mediami społecznościowymi oraz kampaniami telewizyjnymi. Agencja posiada specjalistów w wielu różnych dziedzinach promocji, co pozwala zapewnić klientom szerokie usługi marketingowo-PRowe.

„To dla nas ogromny zaszczyt móc wspierać Trefl Sopot w walce o najwyższe cele sportowe” – mówi Ewelina Kołoda, CEO Nakatomi. – „Postawa jaką zarówno klub, jak i zawodnicy, kierują się w sporcie pokazała nam, że to odpowiednia drużyna, którą przez lata chcemy wspierać. Trójmiasto od zawsze było naszym domem. To stąd wyszliśmy w świat, dlatego niezmiernie miło będzie iść razem w walce o trofea w Polsce i Europie. Razem możemy więcej!
Efektem działań Nakatomi jest wiele cennych nagród marketingowych, takich jak m.in. European Economic Award czy Global Marketing Agency 2022/2023 od Corporte LiveWire. Ich pasja do osiągania wybitnych rezultatów łączy się z zamiłowaniem do sportu. Firma współpracuje już z Lechią Gdańsk oraz juniorami Sztormu Kosakowo, a teraz dołącza do rodziny Trefla Sopot!

„Cieszymy się, że nasza sieć Partnerów powiększa się o tak uznaną markę, jaką jest Nakatomi” – mówi Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot. – Podobnie jak u naszego nowego Partnera, także naszym głównym celem jest osiąganie jak najlepszych wyników. Jestem przekonany, że wspólne działania pozwolą obu podmiotom czerpać korzyści, a ich efektem końcowym będzie wspólny sukces!

Najnowsze

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach ...

Całość ›

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›