Nakatomi nowym Partnerem Trefla Sopot
Agencja marketingowa Nakatomi została nowym Partnerem Trefla Sopot. W ramach nawiązanej współpracy klub będzie promował firmę podczas meczów domowych drużyny m.in. na bandach LED, koszu centralnym oraz parkiecie, gdzie pojawi się nowa naklejka z logo Nakatomi.
Agencja marketingowa Nakatomi ma już dziesięcioletnie doświadczenie na rynku. Firma ma swoje siedziby w Gdańsku, Warszawie czy Krakowie, ale prowadzi też kampanie globalne – nowy Partner Trefla Sopot działa też w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu. Przez ten czas Nakatomi zebrało pokaźną sieć klientów. Aktualnie agencja marketingowa wspiera firmy z ponad 100 branż w 30 krajach na całym świecie!
Co wyróżnia Nakatomi? Z pewnością marketing 360, czyli podejście do swoich zadań w sposób kompleksowy. Firma zajmuje się m.in. SEO, mediami społecznościowymi oraz kampaniami telewizyjnymi. Agencja posiada specjalistów w wielu różnych dziedzinach promocji, co pozwala zapewnić klientom szerokie usługi marketingowo-PRowe.
– „To dla nas ogromny zaszczyt móc wspierać Trefl Sopot w walce o najwyższe cele sportowe” – mówi Ewelina Kołoda, CEO Nakatomi. – „Postawa jaką zarówno klub, jak i zawodnicy, kierują się w sporcie pokazała nam, że to odpowiednia drużyna, którą przez lata chcemy wspierać. Trójmiasto od zawsze było naszym domem. To stąd wyszliśmy w świat, dlatego niezmiernie miło będzie iść razem w walce o trofea w Polsce i Europie. Razem możemy więcej!
Efektem działań Nakatomi jest wiele cennych nagród marketingowych, takich jak m.in. European Economic Award czy Global Marketing Agency 2022/2023 od Corporte LiveWire. Ich pasja do osiągania wybitnych rezultatów łączy się z zamiłowaniem do sportu. Firma współpracuje już z Lechią Gdańsk oraz juniorami Sztormu Kosakowo, a teraz dołącza do rodziny Trefla Sopot!„
– „Cieszymy się, że nasza sieć Partnerów powiększa się o tak uznaną markę, jaką jest Nakatomi” – mówi Marek Wierzbicki, prezes Trefla Sopot. – Podobnie jak u naszego nowego Partnera, także naszym głównym celem jest osiąganie jak najlepszych wyników. Jestem przekonany, że wspólne działania pozwolą obu podmiotom czerpać korzyści, a ich efektem końcowym będzie wspólny sukces!