Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najważniejszy projekt frekwencyjny w historii Lecha Poznań

Są prostsze sposoby, żeby być bliżej klubu. Tak brzmi hasło promujące nową i najważniejszą inicjatywę profrekwencyjną w historii Lecha Poznań. Kolejorz uruchamia program LECHICI, który jest skierowany do wszystkich jego kibiców.

Co gwarantuje? Przede wszystkim znacznie bardziej ekskluzywny dostęp do Lecha Poznań, wachlarz przywilejów i nagród dla uczestników, dzięki którym ich przeżycia związane z kibicowaniem mają być intensywniejsze. Kluczem do jak najlepszego wykorzystania możliwości programu będzie obecność na meczach Kolejorza, a efektem ma być rosnąca frekwencja na trybunach na przestrzeni najbliższych lat.

Lech Poznań nie ma problemów z dotarciem do nowych kibiców. Nabywcą średnio co trzeciego biletu sprzedawanego na każdy mecz jest osoba, która jeszcze nigdy nie była na Bułgarskiej. To dowód, że z prowadzonymi działaniami promocyjnymi Kolejorz dociera bardzo skutecznie, bo zaproszenie na INEA Stadion jest chętnie przyjmowane.

– „Z analizy samych danych systemu sprzedaży biletów wiemy, że 80 procent kibiców Kolejorza pojawia się na naszych meczach maksymalnie 2 razy w sezonie” – mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Lecha Poznań. – „Ze spotkań i rozmów z kibicami, a także badania ich opinii wiemy, że bycie bliżej klubu jest jedną z ich głównych, naturalnych potrzeb. Nie ulegało więc wątpliwości, że jako klub musimy wzbogacać ich przeżycia, jako sympatyków Lecha.”

LECHICI to program, który ma sprawić, że każdy kibic zyska realny wpływ na budowanie frekwencji i jeszcze lepszej atmosfery na meczach Kolejorza. W ręce każdego wpadnie bowiem możliwość połączenia przyjemnego z pożytecznym. W jaki sposób? Z perspektywy sympatyka Lecha zmieni się tylko jedno. Bez konieczności zmiany nawyków czy formy kibicowania, chodząc na mecze czy robiąc zakupy w klubowym sklepie, uczestnik programu LECHICI będzie od teraz otrzymywał dodatkowe profity wyrażone w postaci punktów zgromadzonych na swoim koncie. Punkty będzie można w dalszej kolejności wykorzystać na niedostępne dotychczas, wyjątkowe i ekskluzywne nagrody, akcje lub zniżki na zakup biletów czy karnetów.

Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w programie, który daje możliwość gromadzenia punktów w zależności od intensywności kibicowskiej aktywności. Każda obecność na meczu (a nie zakup biletu!), każdy zakup w klubowym sklepie to kolejne punkty na koncie.

– „Nasze prace trwały kilkanaście miesięcy i wymagały od nas powiązania ze sobą trzech różnych systemów obsługi kibica: biletowego, handlowego w punktach sprzedaży i handlowego w sklepie internetowym, a także stworzenia platformy, która je zintegruje i będzie podstawą działania programu LECHICI. Wiedzieliśmy od samego początku, że kluczem do sukcesu będzie scalenie ze sobą wszystkich punktów styku życia kibica i działalności klubu” – mówi Daniel Zieliński, kierownik projektu i na co dzień szef działu sprzedaży biletów Lecha Poznań.

Po zalogowaniu się na konto na stronie lechpoznan.pl/LECHICI – oprócz liczby zgromadzonych punktów – widoczna jest m.in. ranga użytkownika (jest ich pięć), która jest zależna tylko i wyłącznie od uczestnictwa kibica w meczach domowych Lecha w Lotto Ekstraklasie. Im więcej meczów na koncie ma Lechita, tym wyższą zdobywa rangę. A im wyższą ma rangę, tym większy zyskuje dostęp do ekskluzywnych nagród, których nie jest w stanie nigdzie kupić.
Każdy Lechita, czyli uczestnik programu, w trakcie trwania jednej edycji – tożsamej z ligowym sezonem – zyskuje szereg przywilejów. Sama rejestracja wystarczy do otwarcia możliwości zbierania punktów i wymieniania ich na zniżki lub nagrody, dostępu do specjalnych promocji na zakupy, newslettera, a także oferuje 2 bezpłatne treningi w LPFA. Wraz z awansem na kolejne rangi Lechici zyskują dostęp do coraz bardziej ekskluzywnych nagród, takich jak uczestnictwo w konferencji prasowej, oglądanie meczu z bezpośredniej okolicy ławki rezerwowych, uczestnictwo w prezentacji analizy pomeczowej z klubowym analitykiem, a nawet ekskluzywny spacer pod dachem INEA Stadionu. Warto pamiętać, że zebrane punkty na końcu każdej edycji nie przechodzą na kolejną edycję. Będzie jednak można je przeliczyć na zniżkę na karnet na kolejny sezon lub rundę, albo na zakupy w klubowym sklepie.

– „Z dniem uruchomienia programu rusza też kampania reklamowa, która najbardziej intensywna będzie w okresie startowym, czyli przez około 3 miesięcy. Podczas konferencji prasowej zaprezentowany został jeden z czterech przygotowanych materiałów video, których premiery zaplanowane są na kolejne tygodnie. Oprócz wykorzystania typowych rozwiązań w kanałach zarówno wewnętrznych jaki zewnętrznych, nie zabraknie również niestandardowych, ambientowych działań promocyjnych” – zdradza Starczewski.

Program LECHICI został stworzony na potrzeby Lecha Poznań i będzie stale rozwijany. W wielomiesięczny proces powstawania projektu Kolejorza zaangażowane było pięć firm: Spartavity, Roboticket, H7, Macopedia i Supremo. Już na okres rundy wiosennej zaplanowano kolejne ruchy poszerzające możliwości inicjatywy. Zaktualizowane o dostęp do programu zostaną aplikacje Lech Poznań i Lech Poznań Bilety, na klubowej stronie internetowej powstawać będą newsy i sekcje dostępne tylko dla zarejestrowanych Lechitów. Uczestnicy programu mogą spodziewać się wielu akcji specjalnie dedykowanych tylko dla nich czy udostępniania limitowanych nagród dostępnych tylko w okresach promocyjnych.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›