Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Najbardziej medialni piłkarze października

Październik obfitował w wiele piłkarskich wydarzeń, to odbiło się na medialności polskich zawodników.

Po wrześniowym meczu wyjazdowym z Kazachstanem polscy piłkarze w październiku rozegrali dwa kolejne mecze w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2018. Wiodącą postacią kadry okazał się po raz kolejny Robert Lewandowski, który strzelił w tym czasie aż cztery bramki dla naszej reprezentacji. Bardzo dobra gra w kadrze i Bayernie Monachium zagwarantowała kapitanowi naszej kadry pierwsze miejsce w cyklicznym rankingu „Polska Piłka” przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Robert Lewandowski zgromadził w październiku o połowę publikacji więcej niż w poprzednim miesiącu. Najczęściej o królu strzelców Bundesligi pisali dziennikarze portali Sport.pl, Eurosport.onet.pl, Sport.interia.pl, Sport.tvp.pl i Przegladsportowy.pl. Z kolei w przypadku prasy najaktywniej o sportowcu informowały tytuły „Sport”, „Przegląd Sportowy” oraz „Piłka Nożna”. W zestawieniu najbardziej medialnych piłkarzy czołowych lig zagranicznych za kapitanem naszej reprezentacji znalazł się Arkadiusz Milik. Zgromadził on o ponad 1 tys. publikacji mniej od Roberta Lewandowskiego. Piłkarz włoskiego SSC Napoli to największy pechowiec październikowych meczów eliminacyjnych naszej kadry. Milik, który fantastycznie zaczął sezon w Serie A i Lidze Mistrzów w barwach klubu z Neapolu, z powodu kontuzji opuścił murawę już po pierwszej połowie meczu z Danią. Jak się później okazało, Polak doznał poważnej kontuzji i będzie pauzował kilka miesięcy. Na trzeciej pozycji rankingu uplasowała się podpora naszej defensywy – Kamil Glik. Po przenosinach kapitana Torino FC do AS Monaco, media jeszcze zwiększyły zainteresowanie stoperem naszej kadry.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych polskich piłkarzy w październiku 2016 (prasa i wybrane strony internetowe)

 

Robert Lewandowski w październiku również najczęściej był obecny na okładkach tytułów prasowych. Jego nazwisko pojawiło się na pierwszych stronach gazet cztery razy częściej, niż nazwisko drugiego piłkarza w tej klasyfikacji – Arkadiusza Milika. RL9 najczęściej pojawiał się na okładkach „Sportu” i „Przeglądu Sportowego”. Na kolejnych pozycjach w tym zestawieniu znaleźli się ex aequo Łukasz Fabiański, Kamil Grosicki i Kamil Glik.

Wykres 2. TOP 5 najbardziej medialnych polskich piłkarzy występujących na okładkach tytułów w październiku 2016 (prasa i wybrane strony internetowe)

Źródło: Press Service Monitoring Mediów

Najnowsze

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro

Nowa kolekcja Śląska Wrocław to kolejna odsłona stylistyki moro, przywołującej wojskowe korzenie klubu z Wrocławia Obecny sezon ...

Całość ›

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL

Polska Hokej Liga ma nowego prezesa Od 1 grudnia funkcję tę pełni Marta Zawadzka, dotychczasowa komisarz Ligi Polska Hokej Liga ma ...

Całość ›

Ekstraklasa podpisuje nowe umowy na transmisje międzynarodowe

Ekstraklasa SA kontynuuje działania w zakresie rozszerzania transmisji rozgrywek u zagranicznych nadawców Na sezon 2020/21 zostały ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro.

#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/slask-wroclaw-z-nowa-kolekcja-moro/

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL.

#sponsoringsport #hokejnalodzie https://sponsoringsport.pl/marta-zawadzka-nowym-prezesem-phl/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.