Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Nadchodzi wiosna Śląska” – nowa kampania Śląska i Noblebet

Rusza kampania „Nadchodzi wiosna Śląska”, w której klub wraz z Noblebet, sponsorem głównym, zapraszają do wsparcia drużyny w rundzie wiosennej.

„Wiosna wiary”, „wiosna emocji”, „wiosna emocji”, „wiosna dumy” i wreszcie „wiosna Śląska” – reklamy z takimi hasłami od soboty, 1 lutego, pojawiły się w kilkudziesięciu miejscach Wrocławia. W mieście znalazły się 23 bilboardy, o akcji informują ekrany multimedialne na Dworcu Głównym PKP, a na ulicach pojawi się również 20 specjalnie na tę okazję oklejonych autobusów MPK. Prawdziwą wisienką na torcie jest natomiast wielkoformatowa siatka umieszczona na jednym z budynków przy Placu Grunwaldzkim.

Materiały są podzielone na dwie kategorie. Pierwsze z nich to te przedstawiające hasła wraz z pojedynczym wizerunkiem zawodników. Ich bohaterami są Michał Chrapek, Krzysztof Mączyński, Jakub Łabojko i Robert Pich. Drugą kategorią są reklamy z hasłem „Nadchodzi wiosna Śląska” z sylwetkami trzech przedstawicieli WKS-u: trenerem Vitezslavem Lavičką, kapitanem Krzysztofem Mączyńskim, a także wicekapitanem Wojciechem Gollą. Mimo odniesionej poważnej kontuzji, wykluczającej go z gry do końca sezonu, Wojtek jest nadal ważną częścią drużyny. Bo wszyscy tworzymy Śląsk Wrocław.

Wiosną przed zespołem WKS-u wielka rywalizacja o miejsce w górnej ósemce i grę w grupie mistrzowskiej pod koniec sezonu. Po jesiennych zmaganiach wrocławianie zajmują czwarte miejsce w tabeli, mając cztery punkty straty do lidera, ale i cztery oczka przewagi nad ósmą pozycją. Do końca rundy zasadniczej dziesięć spotkań, a potem siedem decydujących starć w rundzie finałowej.

Kampania pojawi się również w Internecie. W sieci, a także wielu miejscach Wrocławia i gminach ościennych, można już oglądać reklamy i plakaty zapraszające na mecze WKS-u.

Najnowsze

Bez zmian w przepisach o młodzieżowcu

Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej przyjął uchwałę w sprawie zasad udziału zawodników młodzieżowych w rozgrywkach PKO BP ...

Całość ›

Marka Pawo Sponsorem Widzewa Łódź

Marka Pawo, mająca swoją siedzibę w podłódzkich Pabianicach, została Oficjalnym Sponsorem Widzewa Łódź Nowy Sponsor Widzewa ...

Całość ›

Kontynuacja współpracy Legii Warszawa i Plus500

Legia Warszawa i Plus500, globalna firma działająca na rynku finansowym, podpisały nową umowę sponsoringową obowiązującą do 2025 ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›