Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Nadchodzi wiosna Śląska” – nowa kampania Śląska i Noblebet

Rusza kampania „Nadchodzi wiosna Śląska”, w której klub wraz z Noblebet, sponsorem głównym, zapraszają do wsparcia drużyny w rundzie wiosennej.

„Wiosna wiary”, „wiosna emocji”, „wiosna emocji”, „wiosna dumy” i wreszcie „wiosna Śląska” – reklamy z takimi hasłami od soboty, 1 lutego, pojawiły się w kilkudziesięciu miejscach Wrocławia. W mieście znalazły się 23 bilboardy, o akcji informują ekrany multimedialne na Dworcu Głównym PKP, a na ulicach pojawi się również 20 specjalnie na tę okazję oklejonych autobusów MPK. Prawdziwą wisienką na torcie jest natomiast wielkoformatowa siatka umieszczona na jednym z budynków przy Placu Grunwaldzkim.

Materiały są podzielone na dwie kategorie. Pierwsze z nich to te przedstawiające hasła wraz z pojedynczym wizerunkiem zawodników. Ich bohaterami są Michał Chrapek, Krzysztof Mączyński, Jakub Łabojko i Robert Pich. Drugą kategorią są reklamy z hasłem „Nadchodzi wiosna Śląska” z sylwetkami trzech przedstawicieli WKS-u: trenerem Vitezslavem Lavičką, kapitanem Krzysztofem Mączyńskim, a także wicekapitanem Wojciechem Gollą. Mimo odniesionej poważnej kontuzji, wykluczającej go z gry do końca sezonu, Wojtek jest nadal ważną częścią drużyny. Bo wszyscy tworzymy Śląsk Wrocław.

Wiosną przed zespołem WKS-u wielka rywalizacja o miejsce w górnej ósemce i grę w grupie mistrzowskiej pod koniec sezonu. Po jesiennych zmaganiach wrocławianie zajmują czwarte miejsce w tabeli, mając cztery punkty straty do lidera, ale i cztery oczka przewagi nad ósmą pozycją. Do końca rundy zasadniczej dziesięć spotkań, a potem siedem decydujących starć w rundzie finałowej.

Kampania pojawi się również w Internecie. W sieci, a także wielu miejscach Wrocławia i gminach ościennych, można już oglądać reklamy i plakaty zapraszające na mecze WKS-u.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›