„Nadchodzi wiosna Śląska” – nowa kampania Śląska i Noblebet
Rusza kampania „Nadchodzi wiosna Śląska”, w której klub wraz z Noblebet, sponsorem głównym, zapraszają do wsparcia drużyny w rundzie wiosennej.
„Wiosna wiary”, „wiosna emocji”, „wiosna emocji”, „wiosna dumy” i wreszcie „wiosna Śląska” – reklamy z takimi hasłami od soboty, 1 lutego, pojawiły się w kilkudziesięciu miejscach Wrocławia. W mieście znalazły się 23 bilboardy, o akcji informują ekrany multimedialne na Dworcu Głównym PKP, a na ulicach pojawi się również 20 specjalnie na tę okazję oklejonych autobusów MPK. Prawdziwą wisienką na torcie jest natomiast wielkoformatowa siatka umieszczona na jednym z budynków przy Placu Grunwaldzkim.
Materiały są podzielone na dwie kategorie. Pierwsze z nich to te przedstawiające hasła wraz z pojedynczym wizerunkiem zawodników. Ich bohaterami są Michał Chrapek, Krzysztof Mączyński, Jakub Łabojko i Robert Pich. Drugą kategorią są reklamy z hasłem „Nadchodzi wiosna Śląska” z sylwetkami trzech przedstawicieli WKS-u: trenerem Vitezslavem Lavičką, kapitanem Krzysztofem Mączyńskim, a także wicekapitanem Wojciechem Gollą. Mimo odniesionej poważnej kontuzji, wykluczającej go z gry do końca sezonu, Wojtek jest nadal ważną częścią drużyny. Bo wszyscy tworzymy Śląsk Wrocław.
Wiosną przed zespołem WKS-u wielka rywalizacja o miejsce w górnej ósemce i grę w grupie mistrzowskiej pod koniec sezonu. Po jesiennych zmaganiach wrocławianie zajmują czwarte miejsce w tabeli, mając cztery punkty straty do lidera, ale i cztery oczka przewagi nad ósmą pozycją. Do końca rundy zasadniczej dziesięć spotkań, a potem siedem decydujących starć w rundzie finałowej.
Kampania pojawi się również w Internecie. W sieci, a także wielu miejscach Wrocławia i gminach ościennych, można już oglądać reklamy i plakaty zapraszające na mecze WKS-u.