Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Na czele tabeli medialności kolejny raz Legia Warszawa

Legia Warszawa kolejny miesiąc z rzędu znajduje się na szczycie medialnego zestawienia drużyn LOTTO Ekstraklasy – wynika z analizy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

„Legioniści” w sierpniowych potyczkach na arenie europejskiej skompromitowali się w pojedynkach z mistrzami Słowacji i Luksemburga, o czym dziennikarze we wrześniu wciąż przypominali. Przyszła jednak pora na ocieplenie wizerunku klubu.

Dużym zainteresowaniem mediów cieszyło się starcie Warszawiaków z Lechem Poznań. Tym razem „Legioniści” nie zawiedli ani swoich kibiców, ani oczekiwań ekspertów i dziennikarzy. W prasie sportowej i ogólnoinformacyjnej znowu zaczęły się ukazywać pozytywne komentarze na temat klubu. „To będzie nowa Legia”, „Legia na wyższych obrotach” – zapewniały nagłówki gazet. Punktem kulminacyjnym wrześniowych rozrywek było zwycięskie spotkanie Legii z klubem Miedź Legnica. Media chwaliły wyśmienitą grę Cafu, Carlitosa, a także Dominika Nagy.

„Kolejorz” w zestawieniu najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy z miejsca drugiego spadł na trzecie. Za plecami polskiego mistrza znalazła się we wrześniu Wisła Kraków – na jej temat opublikowano w sumie 2 738 materiałów.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy we wrześniu 2018 (prasa i wybrane strony internetowe)

W Fortunie 1. lidze, w porównaniu do poprzedniego rankingu, sytuacja na podium nie uległa poważnym zmianom. GKS Katowice z niewielką przewagą nad konkurentami nadal przewodzi stawce. Wiele publikacji o „Gieksie” wygenerowały we wrześniu kwestie organizacyjne, między innymi odejście trenera Jacka Paszulewicza. Sandecja Nowy Sącz odebrała wysoką pozycję Stali Mielec, która od wielu miesięcy zajmowała drugie miejsce w zestawieniu najbardziej medialnych klubów Fortuny 1. ligi. W połowie analizowanego okresu media chwaliły podopiecznych Tomasza Kafarskiego, że jak do tej pory wygrali oni wszystkie mecze na własnym stadionie. Na temat drużyny ukazało się 865 materiałów.

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Fortuny 1. ligi we wrześniu 2018 (prasa i wybrane strony internetowe)

W zestawieniu polskich piłkarzy występujących w pięciu najsilniejszych europejskich ligach od wielu miesięcy Robert Lewandowski nie ma sobie równych. Co więcej – nic nie wskazuje na to, aby coś miało się w tej kwestii zmienić. Gazety podkreślały dumnie, że od kiedy wróciła Liga Mistrzów, pojawiła się także na nowo mistrzowska forma „Lewego”. Pod koniec analizowanego okresu piłkarz strzelił swojego 46. gola w Champions League, co skończyło się zwycięstwem Bayernu w spotkaniu z Benfiką.  We wrześniu za plecami Roberta Lewandowskiego znaleźli się Piotr Zieliński oraz Arkadiusz Milik – na temat pierwszego z wymienionych piłkarzy odnotowano 1 431 publikacji, co w porównaniu do poprzedniego miesiąca oznacza wzrost liczby materiałów niemal o 82%.

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych polskich piłkarzy występujących w pięciu najmocniejszych ligach europejskich we wrześniu 2018 (prasa i wybrane strony internetowe)

„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com). Badanie prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory wzięto pod uwagę już ponad 1,7 mln informacji.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh