Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Murapol wraz z Andrzejem Bargielem rozpoczyna nową kampanię

Polski deweloper, Murapol rusza z nową kampanią marketingową, w której udział bierze Andrzej Bargiel, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej
z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię repozycjonującą swoją ofertę, dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Takie rozwiązania ma we wszystkich inwestycjach wprowadzonych do sprzedaży od bieżącego roku Grupa Murapol. Deweloper chce być blisko klientów mających świadomość rozwiązań technologicznych, smart i eco.

Autorski system infrastruktury technicznej i instalacji Home Management System to nie tylko pakiet antysmogowy zapewniający czyste powietrze w mieszkaniach o każdej porze roku czy rozwiązania Smart Home, umożliwiające zdalne sterowanie mediami za pomocą telefonu czy tabletu. To także monitoring wizyjny części wspólnych, klatek schodowych, wjazdów na osiedle, parkingów podziemnych, placów zabaw, a także wideodomofony z systemem SOS, które zsynchronizowane ze specjalnym przyciskiem alarmowym umieszczonym w dowolnej części mieszkania, za pomocą sygnału GPS wysyłają wiadomość alarmową do wskazanych kontaktów.

Celem kampanii jest ponadto podkreślenie dotychczasowego dorobku firmy – duża skala, zasięg ogólnopolski, cieszący się renomą i zaufaniem osób, które są szczęśliwe w swoich mieszkaniach z oferty GK Murapol. Co ważne, GK Murapol może pochwalić się szeroką gamą lokali nie tylko wg kryterium geograficznego, ale także powierzchni i układu mieszkań, oraz lokalizacji, odpowiadającej na potrzeby lokalowe ludzi w różnym wieku i na różnych etapach życia. Inwestycje GK Murapol, mają także dobrą relację: lokalizacja do ceny, tj. nie są w samych centrach miast, ale też nie na ich obrzeżach, natomiast zwykle są dobrze „skomunikowane”, powstają w dzielnicach z przyszłością, rozwijających się – to także dobry cel inwestycyjny.

O wzajemnej współpracy z nowym Ambasadorem GK Murapol – Andrzejem Bargielem, mistrzem Polski w ski-alpiniźmie, rekordzistą i narciarzem wysokogórskim, który jako pierwszy człowiek zjechał na nartach z K2 (8 611 m n.p.m.), drugiej co do wysokości góry Ziemi – zadecydowały także względy pokrewnych przekonań i wartości.
– „Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Ikona wytrwałości w dążeniu do celu, symbol niechodzenia na skróty, pomimo wielkości sukcesów zachowuje pokorę, nie zapominając nigdy o domu, z którego wyrósł i domu, do którego wraca… Bezpośrednią analogię dostrzegam w genezie naszej działalności – z lokalnego dewelopera wyrośliśmy na jednego z wiodących podmiotów na rynku, a osiągnięty poziom rozwoju zawdzięczamy właściwym decyzjom biznesowym – z jednej strony odważnym, pozwalającym wykorzystywać okazje rynkowe, z drugiej stale ważąc ryzyka dnia codziennego.” – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – „Jednak to nie jedyny punkt styku nas i Andrzeja Bargiela. Widzimy w nim odbicie naszych klientów, dla których nowy Ambasador może stać się inspiracją, którzy będą podziwiać jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw. To jak z decyzją o zakupie mieszkania – ostateczny wybór wymaga zdecydowanych, ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji, wyboru takiego mieszkania, które spełni oczekiwania, będzie oszczędne, ale i komfortowe, pozwoli wykorzystać możliwości technologii dostępnych na rynku. Takie mieszkania ma w swojej ofercie Grupa Murapol.” – dodaje prezes Nikodem Iskra.

W ramach nawiązanej współpracy wizerunkowej i sponsorskiej, Andrzej Bargiel będzie Ambasadorem Grupy Murapol przez okres 3 lat. W tym czasie weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem 3 kolejnych wypraw wysokogórskich Andrzeja Bargiela, w tym tej najbliższej w 2019 roku.

– „Bardzo się cieszę z rozpoczęcia współpracy z jednym z wiodących polskich deweloperów mieszkaniowych – Grupą Murapol, która będzie jednym z głównych sponsorów moich wypraw. Myślę, że wiele nas łączy, mnie jako sportowca, skupiającego się na realizacji ambitnych celów sportowych i udoskonalaniu projektów, które zamierzam realizować w najbliższych latach, oraz firmę Murapol, która podziela moją pasję i jest gotowa zainwestować w konsekwentne budowanie wizerunku opartego na ciągłości i zaufaniu – mówi Andrzej Bargiel. – Osobiście też doceniam sportowego ducha firmy, nie tylko zaangażowanej w sportowy CSR, ale i sportowe podejście do konkurencji rynkowej. W mojej ocenie GK Murapol pozytywnie wyróżnia się tu pod względem wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym, co bardzo sobie cenię” – dodaje Andrzej Bargiel.

Pomysł na współpracę z Andrzejem Bargielem, zrodził się wewnątrz GK Murapol, natomiast za opracowanie strategii oraz kreatywnej kampanii z udziałem nowego ambasadora odpowiada Grupa K2.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›