Murapol wraz z Andrzejem Bargielem rozpoczyna nową kampanię
Polski deweloper, Murapol rusza z nową kampanią marketingową, w której udział bierze Andrzej Bargiel, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej
z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.
Grupa Murapol rozpoczyna kampanię repozycjonującą swoją ofertę, dewelopera dostarczającego lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Takie rozwiązania ma we wszystkich inwestycjach wprowadzonych do sprzedaży od bieżącego roku Grupa Murapol. Deweloper chce być blisko klientów mających świadomość rozwiązań technologicznych, smart i eco.
Autorski system infrastruktury technicznej i instalacji Home Management System to nie tylko pakiet antysmogowy zapewniający czyste powietrze w mieszkaniach o każdej porze roku czy rozwiązania Smart Home, umożliwiające zdalne sterowanie mediami za pomocą telefonu czy tabletu. To także monitoring wizyjny części wspólnych, klatek schodowych, wjazdów na osiedle, parkingów podziemnych, placów zabaw, a także wideodomofony z systemem SOS, które zsynchronizowane ze specjalnym przyciskiem alarmowym umieszczonym w dowolnej części mieszkania, za pomocą sygnału GPS wysyłają wiadomość alarmową do wskazanych kontaktów.
Celem kampanii jest ponadto podkreślenie dotychczasowego dorobku firmy – duża skala, zasięg ogólnopolski, cieszący się renomą i zaufaniem osób, które są szczęśliwe w swoich mieszkaniach z oferty GK Murapol. Co ważne, GK Murapol może pochwalić się szeroką gamą lokali nie tylko wg kryterium geograficznego, ale także powierzchni i układu mieszkań, oraz lokalizacji, odpowiadającej na potrzeby lokalowe ludzi w różnym wieku i na różnych etapach życia. Inwestycje GK Murapol, mają także dobrą relację: lokalizacja do ceny, tj. nie są w samych centrach miast, ale też nie na ich obrzeżach, natomiast zwykle są dobrze „skomunikowane”, powstają w dzielnicach z przyszłością, rozwijających się – to także dobry cel inwestycyjny.
O wzajemnej współpracy z nowym Ambasadorem GK Murapol – Andrzejem Bargielem, mistrzem Polski w ski-alpiniźmie, rekordzistą i narciarzem wysokogórskim, który jako pierwszy człowiek zjechał na nartach z K2 (8 611 m n.p.m.), drugiej co do wysokości góry Ziemi – zadecydowały także względy pokrewnych przekonań i wartości.
– „Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Ikona wytrwałości w dążeniu do celu, symbol niechodzenia na skróty, pomimo wielkości sukcesów zachowuje pokorę, nie zapominając nigdy o domu, z którego wyrósł i domu, do którego wraca… Bezpośrednią analogię dostrzegam w genezie naszej działalności – z lokalnego dewelopera wyrośliśmy na jednego z wiodących podmiotów na rynku, a osiągnięty poziom rozwoju zawdzięczamy właściwym decyzjom biznesowym – z jednej strony odważnym, pozwalającym wykorzystywać okazje rynkowe, z drugiej stale ważąc ryzyka dnia codziennego.” – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. – „Jednak to nie jedyny punkt styku nas i Andrzeja Bargiela. Widzimy w nim odbicie naszych klientów, dla których nowy Ambasador może stać się inspiracją, którzy będą podziwiać jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw. To jak z decyzją o zakupie mieszkania – ostateczny wybór wymaga zdecydowanych, ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji, wyboru takiego mieszkania, które spełni oczekiwania, będzie oszczędne, ale i komfortowe, pozwoli wykorzystać możliwości technologii dostępnych na rynku. Takie mieszkania ma w swojej ofercie Grupa Murapol.” – dodaje prezes Nikodem Iskra.
W ramach nawiązanej współpracy wizerunkowej i sponsorskiej, Andrzej Bargiel będzie Ambasadorem Grupy Murapol przez okres 3 lat. W tym czasie weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem 3 kolejnych wypraw wysokogórskich Andrzeja Bargiela, w tym tej najbliższej w 2019 roku.
– „Bardzo się cieszę z rozpoczęcia współpracy z jednym z wiodących polskich deweloperów mieszkaniowych – Grupą Murapol, która będzie jednym z głównych sponsorów moich wypraw. Myślę, że wiele nas łączy, mnie jako sportowca, skupiającego się na realizacji ambitnych celów sportowych i udoskonalaniu projektów, które zamierzam realizować w najbliższych latach, oraz firmę Murapol, która podziela moją pasję i jest gotowa zainwestować w konsekwentne budowanie wizerunku opartego na ciągłości i zaufaniu – mówi Andrzej Bargiel. – Osobiście też doceniam sportowego ducha firmy, nie tylko zaangażowanej w sportowy CSR, ale i sportowe podejście do konkurencji rynkowej. W mojej ocenie GK Murapol pozytywnie wyróżnia się tu pod względem wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym, co bardzo sobie cenię” – dodaje Andrzej Bargiel.
Pomysł na współpracę z Andrzejem Bargielem, zrodził się wewnątrz GK Murapol, natomiast za opracowanie strategii oraz kreatywnej kampanii z udziałem nowego ambasadora odpowiada Grupa K2.