Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Murapol nadal sponsorem strategicznym Widzewa

Murapol SA będzie, podobnie jak w sezonie 2017/2018, sponsorem strategicznym klubu. 

Widzew Łódź SA poinformował, że 15 czerwca 2018 r. doszło do podpisania trzyletniej umowy sponsoringowej z Murapolem SA, największym polskim deweloperem. Na jej mocy Murapol SA będzie, podobnie jak w sezonie 2017/2018, sponsorem strategicznym klubu.

Kwota, którą deweloper przekaże klubowi jest identyczna jak w kończących się rozgrywkach (jej wysokość jest też taka sama jak wcześniej uzgodniono w umowie inwestycyjnej). W kolejnych latach wielkość kwoty przekazywanej przez dewelopera w ramach umowy sponsoringowej może wzrosnąć nawet o 50 procent, zależnie od wyników sportowych.

– “Jako klub doceniamy podjętą decyzję i pozostanie z Widzewem, mimo wygaśnięcia umowy inwestycyjnej. Takie wsparcie pozwoli na stabilne planowanie kolejnego sezonu. Niezmienny zostaje cel, którym kierują się strony, czyli jak najszybszy powrót do piłkarskiej elity i dalszy dynamiczny rozwój drużyny, która nawiąże do tradycji. Przy okazji dziękujemy największym sponsorom klubu – Murapolowi, ZCB Owczary, Inkaso WEC za zaufanie, o czym świadczy podjęcie decyzji o kontynuacji współpracy jeszcze przed zakończeniem obecnego sezonu” – podkreślają w komunikacie Zarząd i Rada Nadzorcza Widzew Łódź SA.

Murapol SA zaznacza, że chciałby angażować się również w rozwój Akademii Widzewa, a także w organizację imprez sportowych dla widzewskiego środowiska. Dlatego strony uzgodniły możliwość wejścia nowego przedstawiciela Murapolu SA wyłącznie na poziom Rady Nadzorczej, pozostawiając kwestie zarządzania przedstawicielom klubu.

– “Życzymy Murapolowi SA udanego debiutu giełdowego i jak najlepszych wyników naszego sponsora. Razem Tworzymy Siłę” – dodają w komunikacie Zarząd i Rada Nadzorcza Widzewa Łódź SA.

Wypowiedź Nikodema Iskry, prezesa zarządu Murapol SA, zawarta w komunikacie spółki:

  • Ponad roczna współpraca z klubem sportowym Widzew Łódź z naszej strony nie była przypadkowa, i jak to wielokrotnie już komunikowaliśmy, podtrzymujemy chęć jej kontynuowania na zasadzie współpracy sponsoringowej. Zaangażowanie właścicielskie, przy obecnych planach Grupy nie było możliwe, niemniej zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, nadal chcemy wspierać finansowo drużynę w powrocie do dawnej świetności. W związku z powyższym będziemy współpracować sponsoringowo z klubem, niezależnie od poziomu rozgrywek, w których łódzka drużyna będzie uczestniczyła, o czym świadczy choćby fakt, że podpisaliśmy umowę przed ostatnim meczem zamykającym ten sezon piłkarski. Zaznaczę, że chcąc nieco zmobilizować piłkarzy do osiągania wyników na miarę ich możliwości, nasze wsparcie będzie tym wyższe, im wyższy poziom rozgrywek, w których będą grali. Dalsza współpraca z klubem nie byłaby możliwa gdyby nie towarzyszyły jej dobre relacje obecnego Zarządu z jego władzami, które cechuje wspólny cel, jakim są jak najlepsze wyniki Widzewa.

Najnowsze

Polska firma Synthos sponsorem Austrii Wiedeń

Polska firma Synthos, należąca do najbogatszego Polaka - Michała Sołowowa została sponsorem Austrii Wiedeń  Synthos zajmuje się ...

Całość ›

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie

Wiosenna ramówka Onetu zaskakuje, znalazło się w niej miejsce dla Joanny Jędrzejczyk, która będzie tworzyła sportowe podcasty wraz z ...

Całość ›

Heraklesy za rok 2018 rozdane

Wczoraj miała miejsce gala Heraklesów, podczas tegorocznego wydarzenia MMARockspl przyznał dziewięć statuetek Najważniejsze nagrody ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

23 marca 2019

Sponsoring Sport.pl

Pozostały ostatnie dni rejestracji❗️ Już w środę odbędzie się kolejne spotkanie PKB Poznań podczas którego nawiążecie nowe, cenne kontakty biznesowe 🤝💼

#sponsoringsport #pkbJuż za pięć dni odbędzie się V Spotkanie Partnerskich Klubów Biznesu Poznań 🎩

📍 Gościć będziemy w Młyńska12 lokalizacji pełnej klasy, elegancji oraz niepowtarzalnej atmosfery 🍸

📍 Idealna okazja do nawiązania nowych znajomości i współpracy na tle biznesowym 👨‍💼

📍 Głównym punktem programu będzie prezentacja ogólnopolskiego projektu w którym uczestniczy ponad 1200 firm oraz 25 klubów sportowych - w tym współorganizator, klub żużlowy PSŻ Poznań! 🎯

🚨 Zostały OSTATNIE WOLNE MIEJSCA a tym samym pilnie zachęcamy do rejestracji ✒️
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Polska firma Synthos sponsorem Austrii Wiedeń.
#sponsoringsport #austriawieden #synthos https://t.co/nWWpHJeyug

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie,
#sponsoringsport #onet #joannajedrzejczyk https://t.co/Z8LO04OmfI