fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Murapol nadal sponsorem strategicznym Widzewa

Murapol SA będzie, podobnie jak w sezonie 2017/2018, sponsorem strategicznym klubu. 

Widzew Łódź SA poinformował, że 15 czerwca 2018 r. doszło do podpisania trzyletniej umowy sponsoringowej z Murapolem SA, największym polskim deweloperem. Na jej mocy Murapol SA będzie, podobnie jak w sezonie 2017/2018, sponsorem strategicznym klubu.

Kwota, którą deweloper przekaże klubowi jest identyczna jak w kończących się rozgrywkach (jej wysokość jest też taka sama jak wcześniej uzgodniono w umowie inwestycyjnej). W kolejnych latach wielkość kwoty przekazywanej przez dewelopera w ramach umowy sponsoringowej może wzrosnąć nawet o 50 procent, zależnie od wyników sportowych.

– “Jako klub doceniamy podjętą decyzję i pozostanie z Widzewem, mimo wygaśnięcia umowy inwestycyjnej. Takie wsparcie pozwoli na stabilne planowanie kolejnego sezonu. Niezmienny zostaje cel, którym kierują się strony, czyli jak najszybszy powrót do piłkarskiej elity i dalszy dynamiczny rozwój drużyny, która nawiąże do tradycji. Przy okazji dziękujemy największym sponsorom klubu – Murapolowi, ZCB Owczary, Inkaso WEC za zaufanie, o czym świadczy podjęcie decyzji o kontynuacji współpracy jeszcze przed zakończeniem obecnego sezonu” – podkreślają w komunikacie Zarząd i Rada Nadzorcza Widzew Łódź SA.

Murapol SA zaznacza, że chciałby angażować się również w rozwój Akademii Widzewa, a także w organizację imprez sportowych dla widzewskiego środowiska. Dlatego strony uzgodniły możliwość wejścia nowego przedstawiciela Murapolu SA wyłącznie na poziom Rady Nadzorczej, pozostawiając kwestie zarządzania przedstawicielom klubu.

– “Życzymy Murapolowi SA udanego debiutu giełdowego i jak najlepszych wyników naszego sponsora. Razem Tworzymy Siłę” – dodają w komunikacie Zarząd i Rada Nadzorcza Widzewa Łódź SA.

Wypowiedź Nikodema Iskry, prezesa zarządu Murapol SA, zawarta w komunikacie spółki:

  • Ponad roczna współpraca z klubem sportowym Widzew Łódź z naszej strony nie była przypadkowa, i jak to wielokrotnie już komunikowaliśmy, podtrzymujemy chęć jej kontynuowania na zasadzie współpracy sponsoringowej. Zaangażowanie właścicielskie, przy obecnych planach Grupy nie było możliwe, niemniej zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, nadal chcemy wspierać finansowo drużynę w powrocie do dawnej świetności. W związku z powyższym będziemy współpracować sponsoringowo z klubem, niezależnie od poziomu rozgrywek, w których łódzka drużyna będzie uczestniczyła, o czym świadczy choćby fakt, że podpisaliśmy umowę przed ostatnim meczem zamykającym ten sezon piłkarski. Zaznaczę, że chcąc nieco zmobilizować piłkarzy do osiągania wyników na miarę ich możliwości, nasze wsparcie będzie tym wyższe, im wyższy poziom rozgrywek, w których będą grali. Dalsza współpraca z klubem nie byłaby możliwa gdyby nie towarzyszyły jej dobre relacje obecnego Zarządu z jego władzami, które cechuje wspólny cel, jakim są jak najlepsze wyniki Widzewa.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB